BT, locul 9 in Top Social Brands 2017
09 iunie 2017 Timp de citire 1:00 minut
Banca Transilvania ocupa locul 9 in Top Social Brands, in urcare 18 pozitii fata de anul precedent. Topul analizeaza evolutia brandurilor din Romania in social media si este realizat anual de Revista BIZ si ZeList. In acest an, topul reuneste 75 de branduri care au reusit sa performeze in online.
Printre punctele forte al Bancii Transilvania, care au ajutat la obtinerea acestei pozitii: Blogul BT, care reuneste articole despre evenimentele in care banca este implicata sau sustine, articole despre campanii si video-uri de educatie financiara, articole de tip “how to”, dar si analize financiare. Un alt proiect BT este Bucurestiul Intreprinzator si colaborarea cu Ariel Constantinof care realizeaza sesiuni de vlogging cu antreprenorii din comunitate. Banca realizat inclusiv campanii de advertising pe Instagram si Waze, dar si campanii care sa implice utilizatorii, precum platforma www.immputere.ro.
BT are pagini pe retelele de socializare: Facebook, LinkedIn, Twitter, Pinterest, Google+, canal de Youtube, dar si pagina de Instagram.
Contact pentru presă
Alte articole
Încă puțin
Tocmai am trimis un e-mail către tine. Confirmă abonarea prin click pe linkul din email.