0%

BT, in topul Emotional Branding

16 mai 2017 Timp de citire 1:00 minut

Banca Transilvania este, si in acest an, in topul brandurilor care trezesc cele mai mari emotii in randul consumatorilor. Clasamentul face parte din studiul Emotional Branding, realizat de 360 Insights si este publicat de Business Magazin.

 

Despre Banca Transilvania, in articolul aferent, sunt precizate urmatoarele: “Banca Transilvania continua clasamentul, cu o sustinere echitabila din toate segmentele de varsta. Romanii indragesc aceasta banca pentru constanta sa in timp si spun ca au incredere in ea si ca o recomanda si celor din jurul lor.”

 

Studiul masoara atasamentul romanilor fata de cele aproximativ 300 de branduri din 12 categorii de servicii si produse. La baza clasamentului stau cele 10 legi ale brandingului dezvoltate de Marc Gobe.

Contact pentru presă

comunicare@btrl.ro

Alte articole

Abonează-te la newsletter

Și afli primul noutățile de pe
Newsroom & Blogul BT.

Te poți dezabona oricând dorești, vezi detalii.

Încă puțin

Tocmai am trimis un e-mail către tine. Confirmă abonarea prin click pe linkul din e-mail.

Încă puțin

Tocmai am trimis un e-mail către tine. Confirmă abonarea prin click pe linkul din email.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT24

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT24

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.