#BTstory: Povestea parteneriatului BT – Blugento. Cu solutia de eCommerce GoOnline, din offline in online, in maxim 3 zile
16 mai 2018 Timp de citire 5:00 minute
Noutatea momentului de la Banca Transilvania este ca, impreuna cu Blugento, a lansat o solutie completa de eCommerce pentru IMM-uri, GoOnline. Practic, apeland la aceasta, un antreprenor isi poate deschide un magazin online sau isi poate extinde afacerea in online in cel mult 3 zile.
Prin GoOnline, BT si Blugento si-au propus sa sustina impreuna antreprenorii, oferindu-le tot ce este necesar pentru a face pasul din offline spre online. Pentru ca orice parteneriat inseamna oameni si are in spate o poveste, haideti sa aflam ce este in backstage :).
BT – Blugento - antreprenori, o relatie win-win-win
Blugento pentru antreprenori
Cu GoOnline, Blugento ofera antreprenorilor tot ce au nevoie pentru lansarea cu succes a unui magazin online: „In cel mult 3 zile putem realiza un magazin online complet functional, pregatit sa vanda. Ne ocupam de hosting, update-uri de securitate, de intretinerea si dezvoltarea continua a platformei, iar clientii se pot concentra pe ceea ce este important pentru ei, promovarea si cresterea business-ului”, adauga Sandu Babasan
Setup-ul este 59 euro, iar abonamentele sunt de 3 tipuri, in functie de numarul de produse comercializate in magazinul online si de functionalitatile dorite, cu preturi de 19 euro, 59 de euro, respectiv de 99 euro/luna. Detalii despre abonamente gasiti aici.
Cativa pasi simpli pentru a avea un magazin online, cu GoOnline:
- Accesarea siteului goonline.blugento.ro pentru alegerea designului si abonamentului dorit si plasarea comenzii. In 24 de ore, antreprenorul va fi contactat de echipa Blugento, pentru a incepe impreuna personalizarea magazinului cu detalii specifice businessului.
- Daca antreprenorul nu este atat de sigur ce i se potriveste, poate completa formularul disponibil pe www.bancatransilvania.ro/GoOnline, unde este afisata oferta GoOnline. De asemenea, echipa Blugento va lua legatura cu antreprenorul respectiv, pentru a afla mai multe despre business si pentru a i se oferi cea mai buna solutie.
Blugento: peste 300 de magazine online in portofoliu si 25 de persoane in echipa
Povestea companiei Blugento a inceput in 2015. Dezvoltarea propriu-zisa a platformei a fost initiata in cadrul MindMagnet, agentie cu 13 ani experienta in crearea de magazine online care au la baza tehnologia Magento. „Majoritatea clientilor agentiei sunt din USA, dar cand au inceput sa apara si solicitari din Romania ne-am dat seama ca sumele de 5.000-10.000 euro, necesare pentru crearea unui magazin personalizat pe Magento, sunt prohibitive pentru piata de aici si impiedica antreprenorii sa intre in eCommerce. Ne-a venit astfel ideea platformei Blugento, gandita sa simplifice procesul de creare a unui magazin online si mai ales sa ofere acest serviciu la un cost accesibil” - ne-a spus Sandu Babasan.
Businessurile clientilor Blugento sunt din domenii dintre cele mai variate: magazine pentru designeri de produs, restaurante sau cafenele, ONG-uri, afaceri axate pe productie. „Unul din proiectele interesante, de suflet, este pentru noi magazinul online al brandului clujean Meron, shop.meron.coffee, brand axat pe specialitati de cafea si echipamente pentru barista. A fost interesant deoarece cafenelele Meron au o prezenta puternica in offline si a fost necesar sa cream un design care sa se adapteze perfect la identitatea vizuala a brandului. Ownerii Meron au fost deschisi la propunerile noastre si a iesit un proiect foarte frumos” a adaugat Sandu Babasan, CEO Blugento.
Go online cu GoOnline :)
Alte articole
31 IULIE 2023
07 FEBRUARIE 2023
17 IANUARIE 2023
Încă puțin
Tocmai am trimis un e-mail către tine. Confirmă abonarea prin click pe linkul din email.