“Salut, Romania! Inca mai platesti cash in 2018?” – cea mai noua campanie BT Pay, marca Visa si Banca Transilvania

“Salut, Romania! Inca mai platesti cash in 2018? Ei, bine, poate ai lucruri mai bune de facut cu timpul tau” este mesajul-cheie al celei mai noi campanii Visa & Banca Transilvania prin care sunt incurajate platile contactless cu BT Pay.

 

Ineditul spotului video care face parte din campanie este voice over-ul unui actor american celebru, care se adreseaza romanilor cu indemnul de a invata sa castige timp pentru lucrurile care conteaza cel mai mult in viata, iar una dintre solutii este plata contactless. In reclama apar persoane cunoscute, precum Mihai Dobrovolschi – Guerrilla; Catalin Stefanescu – TVR si Dragos Bucurenci, dar si Zanul BT si persoane „obisnuite”, iar toate fac lip sync pe mesajul actorului american. Decor angelic, mesaj emotional, un indemn de a gestiona lucrurile asa incat sa avem timp pentru toate.

 

Cand platesti cash, pierzi timp: faci calcule, numeri banii, primesti rest, pe care il asezi frumusel in portofel sau in buzunar. Platesti contactless cat ai spune … piiiing, cu unul dintre produsele din colectia de accesorii BT Pay, care cuprinde stickerul, bratara, ceasul contactless si aplicatia BT Pay. Toate alaturi de cardurile contactless. Pentru ca ne-am gandit impreuna cu Visa sa-ti oferim o experienta noua la shopping. Si pentru ca e cool sa platesti contactless.

 

Conceptul creativ a fost realizat in colaborare cu Main Stage | The Agency si cu Casa de productie Multi Media Est. Regizorul este Radu Muntean, iar filmarile au avut loc in Bucuresti. 

 

Te-am facut curios? Poti viziona spotul aici:

 

 

Multumim tuturor celor care si-au dedicat timpul, stiind ca timpul este unul din cele mai importante lucruri: partenerul Visa, personajele din filmare, echipa direct implicata si clientilor care aleg BT Pay.

Comentarii

Genereaza alta imagine