Top 10 stories BT in 2017 Ömer Tetik, CEO, Banca Transilvania

Cum a fost anul 2017 pentru BT? Dar, mai bine spus, ce a facut banca pentru clientii sai, in cursul anului trecut? In 15 februarie a fost o zi a bilantului, ca sa spun asa, deoarece am facut publice rezultatele financiare preliminare pe 2017. Daca ne uitam la cifre in general, a fost un an plin. Daca ne uitam la rezultate, a fost un an pozitiv.

 

As dori sa va vorbesc despre 10 stories BT, highlights care au legatura cu banca si cu clientii nostri: cele mai importante lansari din 2017, cateva cifre, programe si idei care au prins viata anul trecut. Sau, cu alte cuvinte, 2017 x 10 stories.

 

  1. Acum aproximativ un an pe vremea aceasta lansam BT Mic, companie prin care ajutam afacerile mici sa creasca. BT Mic sustine aproximativ 3.500 de micro-intreprinderi. Peste 600 dintre antreprenorii cu care lucreaza BT Mic au pana in 30 de ani, asa incat ne bucuram sa sustinem primii pasi ai acestora in antreprenoriat.

 

  1. Din 2017, clientii nostri pot plati cu ceasul BT contactless sau cu stickerul BT contactless, care inlocuiesc la cumparaturi cardurile, in Romania si in strainatate. Acum avem o intreaga colectie BT Pay, care cuprinde accesorii de plata – ceas, sticker si bratara – si, din ianuarie 2018, inclusiv aplicatia de tip wallet BT Pay, pentru cumparaturi si transfer de plata cu telefonul.

 

  1. Tot pentru clienti am lansat programul Despre credite, cu responsabilitate, pentru a-i ajuta sa stie cat mai bine ce implica un credit si sa aleaga informat. Anul trecut a inseamnat inclusiv 190.000 de imprumuturi noi acordate.
  2. Pentru IMM-uri am lansat ceva inedit, facilitatea NELIMITAT in Reteaua BT, care pentru clientii nostri inseamna un pachet de cont curent cu operatiuni nelimitate la Banca Transilvania, zero costuri bancare aditionale pentru tranzactiile online si prin instrumente de debit realizate intre clienti IMM BT. Antreprenorii au primit cu interes noutatea, asa incat in prezent aproape 125.000 de clienti beneficiaza de pachetul NELIMITAT.  

 

  1. Robotul Livia s-a nascut tot in 2017. Este o alternativa accesibila de comunicare cu clientii nostri prin intermediul Facebook Messenger si Skype. Livia este ca si colega noastra si ne bazam mult pe ea: ajuta non-stop clientii cu info despre contul curent, produse si servicii atunci cand acestia au nevoie.  

 

  1. 3 milioane de clienti folosesc carduri BT, am depasit acest prag tot anul trecut. Fiecare secunda inseamna 5 tranzactii realizate cu cardurile de la banca noastra, cifra care stim ca ne responsabilizeaza. Pentru clienti avem aproape 20 de tipuri de carduri, iar in functie de card, programul de loialitate STAR, cumparaturi in rate fara dobanda, puncte de loialitate sau Mile Premiu, posibilitatea gestionarii cardurilor din BT24 etc.

 

  1. Pentru a simplifica modul in care clientii nostri fac banking, au fost adaugate noi functionalitati automatelor de plati BT Express si bancomatelor multifunctionale BT Express Plus.  De la depuneri sau retrageri in numerar, schimb valutar, personalizarea PIN-ului si multe altele, toate „fac viata” mai usoara. Peste 100.000 de depuneri de bani au avut loc in fiecare luna, anul trecut, prin intermediul BT Express Plus.

 

  1. Am mers mai departe cu proiectul foarte drag noua si clientilor, Bucurestiul Intreprinzator, in care celebritati din Romania au ales un antreprenor pentru a le prezenta povestea. Asa este, de exemplu, Andreea Esca, cu recomandarea Bon Bijou. Programul este modul nostru de a inspira antreprenori, fiind o platforma online care prezinta oameni si idei care au contribuit la transformarea capitalei in cel mai intreprinzator oras din Romania.


  2. Anul trecut am facut primul pas catre domeniul fintech, BT Investments devenind actionar al companiei Timesafe, dezvoltatorul aplicatiei de plati Pago. Prin aceasta investitie – pe de o parte – sustinem antreprenorii, iar pe de alta parte, incurajam clientii sa foloseasca avantajele tehnologiei.


  3. Tocmai pentru ca suntem human banking, am avut ocazia, in 2017, sa oferim experiente noi clientilor nostri – si nu numai – prin implicarea in evenimente-reper. As aminti aici Untold, Electric Castle Summer Well. Au fost organizate de banca noastra ateliere creative, workshopuri, dar am avut si ocazia de a lansa bratara contactless BT Visa UNTOLD si BT Cashless.

 

 

Am inceput cu dreptul acest an, cu lansarea aplicatiei BT Pay, care are deja peste 18.000 de descarcari, precum si cu un concept nou pentru platforma de educatie financiara online Intreb BT. Cu siguranta, urmeaza si alte planuri la fel de frumoase.

 

Multumesc clientilor BT ca apreciaza aceste idei si proiecte, precum si echipei BT, ea face asa incat lucrurile sa se intample.

Comentarii

Genereaza alta imagine