It’s time for some answers

Si cum nu exista o perioada mai buna decat finalul de an, am tras linie si ne-am oprit putin asupra intrebarilor de natura bancara primite de la voi, carora am incercat sa le gasim rezolvare direct pe #IntrebBT.

 

 “Ce este codul SWIFT?, tu stii deja raspunsul? Este cea mai accesata intrebare din acest an de pe platforma #IntrebBT, dar daca nu te numeri printre ei, e ok, nu trebuie decat sa dai click pe intrebare. Simplu si usor, exact cum te-am obisnuit! Practic, asta e cea mai faina parte cand vorbim despre platforma #IntreBT - afli raspunsul “in no time”.

 

Dar daca totusi te gandesti sa ne suni, trebuie sa stii ca foarte multi dintre romani aveau si ei acelasi gand, asa ca ne-au intrebat Care este numarul de telefon al BT?. Iar noi ca de fiecare data le-am raspuns, pentru ca din cand in cand e bine sa ne mai auzim, right?

 

Ne-ati mai intrebat o data, de doua ori, de 130.000 ca sa fim foarte exacti, Care este diferenta dintre cardul de debit si cardul de credit?. Iar atunci cand am vazut cat interes exista pentru clarificarea acestei dileme, am facut direct un video, asa ca sa stim cu totii despre ce vorbim. Tu l-ai vazut? Psst… hai mai bine ca il lasam chiar aici, ca sa nu ratezi nimic!

Pe parcursul anului am tot raspuns la intrebari. Au fost una si una. De la oameni ca noi care mai uita cateodata unde isi pun cheile sau chiar codul IBAN, pana la cei care ridica probleme mai sensibile de pildaDaca figurez la Biroul de Credit mai pot lua un credit?. Dar pe parcursul timpului, le-am luat pe fiecare in parte si am incercat sa le gasim cele mai potrivite rezolvari, astfel incat nici o intrebare sa nu ramana fara un raspuns. Si nu au ramas!

 

Daca crezi ca ai o nelamurire la care pur si simplu nu reusesti sa ii gasesti o rezolvare, #IntrebBT te poate ajuta.

 

Btw, daca nu ai gasit-o deja pe platforma, ne poti trimite intrebarea si promitem ca ne ocupam noi de raspuns… plus ca o mai punem si pe #IntrebBT. Uite asa ii ajuti si pe altii care pot avea aceleasi dileme ca tine. :) 

 

Editor: Mihaela Ban, Ofiter Marketing si Comunicare, Banca Transilvania