03 decembrie 2020 | Timp de citire: 3 minute
In mod sigur, in social media, pe site, in anumite aplicatii sau in presa ai vazut uneori anunturi BT care suna asa: “Dragi clienti, serviciile X, Y, Z vor functiona cu intermitente/nu vor functiona in ziua de…, in intervalul… pentru ca vor fi facute actualizari/lucrari de mentenanta in sistemul informatic al bancii”. Iar atunci iti spui: ufff, aveam ceva planificat atunci sau, dimpotriva: la ora respectiva chiar nu faceam banking.
Oare ce se intampla atunci la banca, ce fac #oameniidelaBT si de ce sunt necesare aceste mentenante? 🔧
In the middle of the night 🌙
Stim ca fiecare mentenanta - pentru care oprim functionarea unor servicii - iti poate aduce un oarecare disconfort. Tocmai de aceea, pentru un impact cat mai mic, preferam sa lucram noaptea pentru rezolvarea lor, cand, natural, tranzactiile sunt mai putine. In functie de interventie, numarul de colegi difera: pot fi 15, pot fi 5. Ce facem noi atunci? Update-uri in sistem, reconfigurari, depinde. Maintenance mood? Atentia la detalii si teamwork.
Fie ca reparam ceva, fie ca actualizam una-alta 😊, mesajele noastre sunt We’ll be right back!, We will be back soon!, Stay tuned for more updates!, dar intotdeauna cu apreciere pentru intelegerea si rabdarea ta.
Editor: Laura Petrehus, Director Adj. Comunicare & PR, Banca Transilvania
Ti-a placut acest articol?
Articole similare