18 ianuarie 2021   |   Timp de citire: 10 minute

Top 10 solutii pentru antreprenori, pentru banking la distanta

Sa fii antreprenor in Romania cu siguranta nu este usor, dar cand vine vorba de #banking venim noi cu cele mai utile instrumente financiare, astfel incat partea asta sa o ai deja acoperita.

Fie ca ti-ar placea sa ai un asistent bancar care sa te puna in orice moment la curent cu informatii despre conturile tale sau poate te gandesti ca ti-ar fi de un real ajutor o platforma prin care sa gestionezi cardurile de masa ale angajatilor tai prin cateva click-uri, noi ne deschidem astazi cutia cu tool-uri si venim cu o mana de ajutor pentru #bankingladistanta.

 

OnBoarding

Incepem cu  cei care tocmai au pornit pe drumul antreprenoriatului. Stim cum e, am fost si noi la inceput si ne-a placut sa fim incurajati sa facem treaba buna! Tocmai din acest motiv, pentru aceia dintre voi care au inceput demersurile pentru infiintarea unei firme am pregatit optiunea 100% online de onboarding in antreprenoriat. Cu alte cuvinte, la noi iti poti deschide contul de capital social, direct de la tine de acasa. Ai nevoie doar de cateva acte, 15 minute libere si o poza, iar mai apoi oficial ai mai bifat un task pentru a-ti pune visul in miscare 😊.

 

NEO cont

NEOcont pentru antreprenori te ajuta sa faci primii pasi virtuali spre BT. Cu alte cuvinte, iti poti deschide un cont la BT si mai apoi sa il administrezi 100% online, iar procesul este unul cat se poate de usor. Ai de incarcat niste acte, ne vedem rapid la un video-call sa ne cunoastem mai bine si asta-i tot!

Pssst: Prin NEO pentru antreprenori ai acces la pachetul NELIMITAT  care cuprinde atat de multe beneficii, incat te face sa te intrebi de ce nu te-ai gandit la noi pana acum 😉.

Spoiler alert! Avem ceva #cool inclusiv pentru antreprenorii cu start-up-uri . Yeap, daca firma ta are mai putin de un de activitate, atunci poti accesa Contul Primul An Gratuit direct din NEO.

 

Raul de la BT

Oare tu il stii pe Raul? Ei bine, daca inca nu ai aflat de el, nu-i nici o problema, deoarece ne ocupam noi de introducere 😊. Gandeste-te la Raul ca la prietenul tau de la BT. Practic, el este asistentul tau financiar pe care il poti consulta la orice ora din zi sau din noapte, fara sa il deranjezi. Iar el iti va raspunde la toate intrebarile despre produsele si serviciile pe care firma ta le are la BT.

Cu alte cuvinte, Raul este chatbotul nostru care te poate ajuta oricand cu informatii despre:

  • IBAN-ul contului curent in lei sau in alte valute
  • Soldul contului curent in lei sau alte valute
  • Sumele de plata aferente imprumuturilor de pe cardurile de credit
  • Detalii despre rate, dobanzi, comisioane la credite, popriri, curs valutar
  • Informatii despre cecurile sau biletele la ordin de plata
  • Numarul punctelor de loialitate acumulate pe cardul de cumparaturi STAR
  • Detalii despre pachetul NELIMITAT in reteaua BT si extraoptiunile acestuia
  • Informatii despre programul de granturi
  • Soldul contului/conturilor de grant
  • IBAN-ul contului/conturilor de grant
  • Actualizarea datelor de cont

Ai o afacere mica si te gandesti cum sa o finantezi? Ei bine, Raul e atat de smart incat te poate ajuta sa iti faci o imagine de ansamblu asupra creditelor pe care le poti lua de la BT Mic, realizand o simulare in scop informativ.

Mai mult decat atat, Raul te ajuta sa aplici pentru un credit pentru afacerea ta direct pe site-ul BT Mic. Procesul este unul cat se poate de simplu si uite asa nu mai bati deloc drumul pana la banca 😉.

Daca deja ai un credit de la BT Mic, atunci Raul iti va raspunde in cel mai scurt timp si iti raspunde la intrebari precum:

⚖ Ce suma mai ai de platit?

💸 Cat trebuie sa platesti lunar?

📆 In ce data e scadenta la rata?

Cea mai buna parte este ca Raul e mereu online si il poti accesa direct de pe smartphone-ul tau. Altfel spus, poti interactiona cu el la fel de usor ca si cand i-ai scrie un mesaj unui prieten, deoarece il gasesti pe WhatsApp, Facebook Messenger sau Skype. Vino pe #IntrebBT sa vezi cum poti face cunostinta cu colegul nostru Raul.

 

BT Visual Help

Pentru ca o solutie care vine direct pe telefon tau este mereu mai buna decat un drum pana la banca, BT Visual Help este partenerul tau financiar, care iti ofera informatii si optiuni de banking precum:

  • Verifici sold, IBAN si tranzactii;
  • Blochezi temporar sau definitiv cardurile;
  • Soliciti reemiterea unui card dupa blocarea definitiva;
  • Modifici limitele de tranzactionare cu cardul BT;
  • Contesti o tranzactie efectuata cu cardul - poti gestiona singur si refuza la plata anumite tranzactii facute cu cardul fizic sau digital la bancomat, POS sau online;
  • Generezi extrase de cont, care mai apoi vor fi trimise direct pe e-mailul tau in doar cateva minute;
  • Poti primi sau trimite fisiere in timpul convorbirii cu echipa de Call Center, ceea ce faciliteaza solutionarea mai rapida a diverselor probleme aparute. 

Cand tehnologia se intalneste cu #bankingul, treaba ta de antreprenor devine mai usoara, asa ca de ce sa te complici, cand la BT afli tot ce ai nevoie de pe smartphone-ul tau? Pasii sunt chiar mai simpli decat par, vino sa ii vezi direct pe #IntrebBT.

 

BT Pay

In cazul in care crezi ca o aplicatie ti-ar fi mai la indemana, keep calm & use BT Pay. Mai mult ca sigur, deja ai auzit cate ceva despre acest app, probabil chiar il folosesti pentru cardurile tale personale, dar cum ramane cu cardurile tale business? Ei bine, le poti introduce chiar si pe acestea, indiferent daca sunt de credit/debit, lei/euro, carduri BT sau non BT. In aplicatie ai un loc special pentru fiecare 😎.

Dupa ce ti-ai inrolat cardurile BT si pe cele non-BT in aplicatia BT Pay, poti incepe #normalbankingul. Uite cateva lucruri pe care le poti face:

  • Plata contactless cu telefonul;
  • Verificarea soldului cardurilor tale direct din aplicatie;
  • Blocarea temporara sau definitiva a unui card;
  • Verificarea tuturor tranzactiilor efectuate cu cardul in timp real, precum si gruparea cheltuielilor pe categorii.

 

BT Tichet

Daca si tu esti acel antreprenor care a ales ca beneficiu salarial pentru echipa ta cardul de masa BT, atunci trebuie neaparat sa iti spunem ca gestiunea acestora tocmai a devenit mai usoara! Atat de usoara incat intreaga activitate se reduce la cateva click-uri prin care poti sa:

  • Comanzi online emiterea de carduri de masa pentru angajatii tai;
  • Soliciti reemiterea cardurilor de masa sau a codurilor de activare/PIN;
  • Modifici valoarea tichetelor de masa;
  • Accesezi facturile pentru viramente de tichete efectuate pe cardurile de masa.

Apropo, mai trebuie neaparat sa stii si ca aceasta platforma este complet gratuita, iar tot ce trebuie tu sa faci daca deja le oferi angajatilor tai cardul de masa BT este sa semnezi un act aditional. Si uite asa, fara nici un cost in plus ai acces la o platforma de management care te ajuta sa iti faci mult mai repede treaba.

 

BT Store

In cazul in care esti in cautarea unor instrumente care sa te ajute cu gestionarea cash-flow-ului, a partii financiar-contabile sau sa iti dea un boost pe partea de e-commerce atunci ai ajuns la locul potrivit. Mai exact in cel mai #cool magazin gandit si creat special pentru antreprenori, asa ca tine. Iata ce gasesti in BT Store:

  • Ebriza - serviciul software prin care poti tine cu lejeritate evidenta evolutiei stocurilor, a vanzarilor si a campaniilor de marketing in timp real, direct de pe telefonul tau mobil.
  • Blugento – solutia de e-commerce care iti pune la dispozitie toate functionalitatile necesare pentru un magazin online de succes. Deci daca ti-a trecut prin minte sa intri pe piata online, atunci avem solutia potrivita pentru tine.
  • SmartBill – solutia de facturare prin care rezolvi tot ce tine de emiterea, livrarea si incasarea de facturi, avize, proforme sau chitante. Altfel spus un program care cu siguranta te va ajuta pe tine si pe contabilul tau sa keep up the good work 👌.
  • ...si multe alte solutii complementare banking-ului, vino sa le descoperi pe toate.

 

Actualizarea datelor pe canale online

Daca esti unul dintre partenerii nostri de business cu istoric la BT, atunci sa stii ca am pregatit si pentru tine o functionalitate care, cu siguranta iti va fi de mare ajutor. De acum, cand apare o modificare in cadrul companiei tale, fie ca e la nivel de denumire, domeniu de activitate, structura actionariat sau alte date, ne anunti prin cateva click-uri direct pe site-ul nostru. Actualizarea datelor este cel putin la fel de importanta precum anticiparea riscurilor de business, deoarece:

 

Intrumente de debit?

Cand vine vorba de business-ul tau ne place sa stim ca te ajutam in cel mai scurt timp, tocmai din acest motiv iti punem la dispozitie serviciul pentru cecuri si bilete la ordin. Yeap, ai citit bine. Nu multa lume stie, dar la noi ai posibilitatea de a le solicita online, iar mai apoi sa le ridici din unitate. Gandeste-te la aceasta facilitate ca la o precomanda, tu ne spui exact de ce ai nevoie, selectezi unitatea de unde iti e cel mai comod sa le ridici, iar pe cand ajungi la destinatie, documenetele sunt gata pregatite. Si uite asa, mai castigi niste timp, deoarece dai skip asteptarii la giseu. E bine tii minte si faptul ca poti ridica documentele din orice unitate BT, iar avand in vedere ca avem muuulte, iti dam o mana de ajutor oriunde te-ai afla 😊.

 

CIP Online

Daca iti propui sa inchei un deal cu un partener pe care nu il cunosti inca foarte bine, inainte de semnarea contractului comercial, poate ar fi bine sa faci o mica verificare. Iar pentru asta, iti venim noi in ajutor, cu o solutie online pregatita special pentru astfel de situatii. Este vorba despre platforma CIP Online prin care poti solicita oricand o interogare in centrala de incidente la plata pntru orice partener, despre care poate ti-ar fi util sa ai ceva mai multe informatii.

 

Warm welcome

In cazul in care nu esti inca clientul nostru, dar ti-ar placea sa vezi cum e sa beneficiezi de toate instrumentele financiare pe care ti le-am pregatit, atunci nu sta sa te gandesti de doua ori, am facut-o noi deja! 😉 Asa a aparut pachetul NELIMITAT prin care poti da un update in timp real la antreprenoriat. Practic, e un fel de pachet All Inclusive, dar pentru business.

Partea cea mai buna? Este faptul ca te alaturi celei mai mari comunitati de IMM-uri din tara. Cu peste 200.000 de prieteni persoane juridicare care deja au achizionat pachetul, te asteptam sa faci #business la un alt nivel.

Oricand te gandesti la #bankingladistanta e bine sa stii ca ai un box cu tool-uri pe care le poti folosi dupa bunul tau plac, non-stop. Totusi, in cazul in care ti se face dor de noi, sa stii ca te asteptam in orice unitate BT, fie si doar pentru un sfat util la momentul potrivit 🤜🤛.

  

Editor: Mihaela Ban, Communication & PR Officer, Banca Transilvania