BT & Halloween, campanie-fulger cu beneficii “de speriat”
29 octombrie 2015 Timp de citire 2:00 minute
La ce anume va duce cu gandul Halloween? Dovleci sculptati, petreceri tematice si tot felul de personaje. Dar poate insemna si o campanie in banking! Pe noi, la Banca Transilvania, sarbatoarea cu origini celtice ne-a inspirat sa facem o campanie-fuger, care tine 3 zile si doua nopti, cu beneficii “de speriat” si premii tematice pentru cei care isi doresc un card de cumparaturi.
Prin urmare, toti cei care aplica online, in 29 – 31 octombrie a.c., pentru un card STAR Forte de la Banca Transilvania (si se incadreaza pentru un astfel de produs) pot castiga unul dintre cele 3 weekend-uri, fiecare pentru doua persoane, la Hotelul Dracula. STAR Forte este un card in lei, pe care il puteti lua cu voi shopping. Ii place sa fie folosit si online atunci cand faceti cumparaturi :-).
Beneficiile “de speriat” ale cardului de cumparaturi:
- Aduce pana la 5.000 de euro (echivalent in lei) ca linie de credit pe card. Daca veniturile sunt salarii, nu este nevoie de documente de venit. Asa e ca e simplu?
- Comision de emitere: 0. Da, da, nu e nicio vraja!
- Fiecare plata cu cardul aduce puncte de loialitate STAR (1 punct = 1 leu) care pot fi folosite ulterior la cumparaturi. Happy shopping cu STAR Forte!
- Ofera posibilitatea de a cumpara in rate fara dobanda la peste 8.000 de magazine partenere programului de loialitate STAR al Bancii Transilvania. Tot ce vrei tu, mai ales ca poti plati si in rate fara dobanda.
Un card inclusiv pentru sezonul de shopping de toamna la eMAG:
Inca o veste buna: prin parteneriatul BT cu eMAG, cu cardul STAR Forte poti face cumparaturi in pana la 12 rate fara dobanda.
Fii pe faza: desemnarea castigatorilor premiilor Halloween va fi in 21 decembrie a.c., prin tragere la sorti. Sigur ca vestile bune le vom da si pe blog.
Bu-huuuu-huuu, succes si Happy Halloween!
Alte articole
05 APRILIE 2024
11 MARTIE 2024
08 MARTIE 2024
Încă puțin
Tocmai am trimis un e-mail către tine. Confirmă abonarea prin click pe linkul din email.