10 iunie 2021

BT in Top Social Brands

 

Suntem, si in acest an, in Top Social Brands - un clasament realizat si publicat de revista BIZ. Topul urmareste evolutia brandurilor din Romania in social media, ce au facut timp de un an, cum performeaza si cu ce idei noi au venit pentru a se promova online. Anul acesta ne mandrim cu locul 4, cu 3 pozitii mai sus decat anul anterior. 

In analizarea brandurilor au fost evaluate promovarea in social media: blog, pagini social media si campaniile derulate aici, sustinerea unor evenimente dedicate mediilor sociale, customer care prin intermediul social media si actiuni de sustinere a campaniilor din social media pe TV sau alte medii traditionale.

 

Povestea social media BT

 

Povestea social media BT a inceput in 2009, odata cu profilul de Facebook. Acum suntem peste tot: blog, Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, Youtube, podcasts si ocazional - Tik Tok, nu ca si creator de continut, ci mai degraba ca advertiser. Mai mult, BT are, in continuare, cea mai mare comunitate de followers in raport cu alte banci din Romania: peste 600.000 de followers pe Facebook si 130.000 folllowers pe Instagram.

Daca in 2016 eram pe locul 27 in Top Social Brands, din 2017 suntem in top 10, alaturi de alte branduri mari din Romania.

 

Rezultate si idei (aprilie 2020 – aprilie 2021) care ne-au mentinut in acest top:

 

 

  • Colaboram cu bloggeri & videobloggeri, insa ce ne face cu adevarat speciali este chiar Blogul BT. Aici, pe langa articolele „how to” si #OameniidelaBanca, anul trecut am avut si o initiativa intens promovata in online –#CumparaDeLangaTine.

 

  • Campanii cu celebritati Simona Halep la Winners Open, evenimentul care a adus la Cluj cele mai mari jucatoare de tenis din Romania. Principala noastra activare a fost un takeover pe Instagram BT cu Simona Halep. A povestit din vestiar si de pe teren, experienta turneului pe pagina BT. 

 

  • Cu ocazia zilei de nastere a Simonei Halep si, pentru ca in acea perioada participa la Roland Garros, BT i-a transmis un mesaj aniversar chiar in Paris, in numele tuturor romanilor, in semn de pretuire pentru ca este unul dintre simbolurile Romaniei cu care ne mandrim. Urarea de „La multi ani”, in engleza si franceza, a aparut pe 430 de ecrane din Paris, precum si in presa online din Franta.

 

  • INNA’s Dance Queen House – Am luat parte la un proiect diferit, cool, alaturi de INNA. Timp de 3 saptamani, cantareata a compus muzica alaturi de diferiti artisti, intr-o casa de langa Bucuresti. Am avut plasari de produse in cadrul vlog-urilor ei, de exemplu - BT Pay.

 

  • Campanii de endorsement pentru promovarea BT Pay, primul wallet bancar din Romania.

 

  • Campanie de ziua Nationala a Romaniei cu Simona Halep - cu ocazia zilei nationale, am dat startul unei campanii inspirationale, impreuna Simona Halep, cel mai mare ambasador BT. In 1 decembrie, am difuzat primul documentar despre Simona Halep, material in care am reusit sa surprindem mindset-ul si motivatiile unui erou al generatiei noastre.

 

  • Real time marketing.

 

  • Am comunicat, inclusiv pe social media, campaniile noastre de shopping bancar online, si am colaborat cu mai multi influenceri si mini-influenceri ca sa raspandim vestea ofertelor #GoodVibesOnly si #SummerVibes.

 

Pentru noi, social media este unul dintre locurile in care ne simtim foarte bine, iar asta numim noi #humanbanking. 🥰

 

Editor: Adelina Popa, Ofiter Marketing