BT, o banca sociabila. Este in Top 10 Social Brands

Mare ne-a fost bucuria sa aflam ca Banca Transilvania este si in acest an in Top Social Brands, cu alte cuvinte, pe locul 8. Realizat si publicat de revista BIZ, clasamentul urmareste evolutia brandurilor din Romania in social media, ce au facut timp de un an, cum performeaza si cu ce idei noi au venit pentru a le promova online.

 

Likeuri pentru BT, din 2009

Povestea BT pe social media a inceput in 2009, cand ne-am facut profil pe Facebook. Au urmat YouTubeTwitterLnkedin si Instagram si tot atatea oportunitati interesante de comunicare cu fanii si clientii. In social media transmitem, ascultam si raspundem, venim cu noutati, mesaje vizuale, live-uri, materiale video, GIF-uri si hashtag-uri. Dorim sa dam fanilor cat mai multe motive sa ne urmareasca, sa ne simpatizeze si sa se opreasca la noi atunci cand dau scroll.

 

Daca in 2016 eram pe locul 27 in Top Social Brands, din 2017 suntem in top 10, alaturi de alte branduri mari din Romania.

 

10 rezultate si idei (aprilie 2018 – aprilie 2019) care ne-au mentinut in acest top:

  • Banca noastra are, in continuare, cea mai mare comunitate de fani pe o pagina de Facebook a unei banci din Romania: 570.000, cat un oras chiar mare de pe la noi.
  • BT este singura banca din Romania care are blog. In decurs de un an, am primit cam 200.000 de vizitatori. Cum era de asteptat, cele mai citite articole sunt cele “how to”, din care clientii pot invata rapid banking. Tinem cont J.
  • Am continuat, inclusiv pe social media, campaniile noastre de shopping bancar online, asa incat a venit randul Zilei Barbosilor si Zilei Iubitorilor de Cafea, cu discouturi si facilitati la produse si servicii BT, cum ar fi credite de nevoi persoanale si cardul de cumparaturi.
  • Campanii cu bloggeri, videobloggeri, instagrammeri.
  • Proiect special: colaborarea cu Simona Halep pentru lansarea campaniei de mandrie nationala “Hai sa facem treaba, Romania!”, viral in social media si cu peste 2 milioane people reached.
  • Campanii de endorsement pentru promovarea BT Pay, primul wallet bancar din Romania.
  • Campanii cu celebrities pentru promovarea unor antreprenori care fac parte din programul BT, Bucurestiul Intreprinzator, prin care ne-am propus sa facem cunoscuti cativa dintre oamenii care au contribuit la transformarea Bucurestiului in cel mai antreprenorial oras din tara. In 2018 proiectul a cuprins o etapa endorsement pe bune si #mentoratpe bune: am ales cateva persoane publice care au vorbit despre antreprenorii lor preferati si despre cum ii ajuta ei: Dana Rogoz si Fabrica de Litere; Andrei Rosu si Rawdia; Micutzu şi DIUD; Vlad Dobresacu si Supa Dupa; Melania Medeleanu si Galateca, precum si Andreea Raicu si Manuri.
  • Real time marketing
  • Raulprimul chatbot din Romania dedicat comunicarii BT cu antreprenorii prin Facebook si Skype.
  • Proiectul IMM-ist in Romania, o serie de intalniri video in cadrul carora vorbim despre motivele pentru care antreprenorii deschid o afacere şi tot ei vin cu idei şi sfaturi de business şi de viață.

 

Pentru Banca Transilvania, social media este unul dintre locurile in care se simte foarte bine pentru ca inseamna #humanbanking