Cum sa alergi mai repede si sa te antrenezi mai eficient pentru Crosul BT din 9 aprilie, din Cluj-Napoca

Mar 16 , 2017
0 Comments

Traim in secolul vitezei, avem activitati multiple si ne straduim sa ne facem timp pentru familie, pentru cariera, prieteni, pasiuni. Insa ziua are doar 24 de ore... Asa ca va propunem ca pentru o zi sa va deconectati, sa faceti ceva pentru voi, sa va ocupati putin de trup si suflet. Si ce metoda mai buna putem gasi, decat participarea la Crosul Banca Transilvania de pe 9 aprilie?

Ca sa va incurajam si sa va sustinem de pe acum, am pregatit patru metode simple care va vor ajuta sa alergati mai repede si sa fiti mai puternici, fara a petrece prea mult timp antrenandu-va.

  1. Directorul de atletism al Northern Arizona University, Michael Smith, spune ca un stretching activ de 10 minute, zilnic, este un punct bun de plecare. Acesta nu se refera la acel stretching static pe care il cunoastem cu totii, ci la o metoda in care cel care se antreneaza se concentreaza pe cate o singura grupa de muschi.
  1. Mergand mai departe, finalul unui antrenament este la fel de important ca antrenamentul in sine. Reprezentanti ai Universitatii din Houston spun ca, pentru performante reale, dupa un antrenament dur, trebuie sa urmeze un timp de reactivare. Perioada de calmare de dupa antrenament poate avea diverse forme. Astfel, 10 minute de circuit sau de mers cu pasi mari pot fi foarte productiv si poate aduce beneficii.
  1. Daca aveti numai 10 minute pe zi la dispozitie sa va antrenati, incercati sa va concentrati pe diferite grupe musculare. Intr-o zi faceti exercitii pentru abdomen, in urmatoarea, pentru brate si asa mai departe. Incercati sa alternati exercitii - 10 genuflexiuni, 10 fandari, 10 flotari etc. - si sa luati pauze foarte scurte intre acestea, pentru a avea un impact mai mare.
  1. Si, nu in ultimul rand, faceti lucruri … dificile. Se pare ca numai concentrandu-va pe alegeri dificile, care nu au legatura cu alergatul, puteti obtine rezultate mai bune. Specialistii spun ca o competitie, cum este un cros sau un maraton, inseamna, de fapt, a lua decizia de a ramane pe pista de alergare in ciuda oboselii care creste constant. Iar atunci, va motivati sa ramaneti pe pista. Trebuie doar sa incercati sa faceti din acest tip de proces si un obicei mental. Iar daca ajungeti in acel punct, inseamna ca deja ati castigat cursa!

Inscrie-te la Crosul BT gratuit, aici, pana in 24 martie! Tricourile si numerele de concurs pot fi preluate de la Sala Polivalenta Cluj, in 7 aprilie (orele 14 – 20) sau in 8 aprilie (orele 11 – 19).

Editia din acest an este Alergarea dupa ZamBT. Pentru ca este o editie vesela, te incurajam sa vii cu accesorii/costumatie care sa aduca buna dispozitie in timpul alergarii. De asemenea, sustinatorii tai au ocazia sa se implice in alergare pe traseul competitiei, pe distante mici, purtand si ei accesorii sau costumatii. 

 

Posteaza un comentariu

Ti s-a parut interesant articolul?

Inscrie-te la newsletterul BT si vei primi prin email articole la fel de utile si interesante