Digital Hour

Ne-am tot gândit noi cum putem face să fim mereu aproape de clienții noștri – pentru că, dacă ne întrebați pe noi, așa-i și normal și asta și vrem să facem.

Pe scurt, cum să facem așa încât bankingul să fie mai rapid, mai ușor, asta pentru ca să vă faceți timp pentru voi și pentru ceea ce contează cu adevărat, fără să vă mai gândiți la drumurile la bancă.

Și în contextul ăsta, probabil ați observat deja, suntem #digitalfreak. Facem tot ce putem să fim online non-stop, pentru că atunci au clienții noștri nevoie de noi – non-stop. Investim mult în #goingdigital. 

Începând cu 15 noiembrie, dăm startul unui proiect nou, un proiect curajos în care sperăm să fiți alături de noi – așa ca între prieteni, pentru că asta suntem, nu?

Ce presupune proiectul? E simplu. O să avem un program special, pentru clienți speciali, așa ca tine. L-am botezat Digital Hour. :)

Practic, o să avem, cum îi spune și numele, o oră pentru soluții alternative de banking. Sună complicat poate, dar nu este. Partea cea mai bună e că facem asta împreună și trebuie să știți că programul agențiilor BT rămâne același, peste tot.

 

Sună cam așa:

9.00 - 16.00 Poți să faci ce vrei tu, dar chiar tot ce vrei - banking, bineînțeles.

16.00 - 17.00 Hai să facem tot ce vrei, dar online sau la automatele noastre.

Adică, cu alte cuvinte încercăm toate soluțiile alternative de banking online. Cine știe, poate nici nu le știați pe toate.

De exemplu, în unitățile BT avem automate chiar deștepte:

  • BT Express Plus - așa-i spunem noi – e un bancomat multifuncțional unde se poate face depunere de cash (RON, EUR și USD), chiar și schimb valutar direct pe cont.
  • BT Express – este automatul de plată la care puteți achita facturile foarte ușor (l-am pensionat pe Facturel ☹)

 

Și pentru că #goingdigital:

  • BT24 Internet & Mobile Banking pentru tot felul de operațiuni, foarte curând vine și Neo.
  • BT Pay – aplicația aia cool de plată și nu numai. Practic vezi și tranzacțiile, cât ai de plătit pe cardul de credit sau câte puncte STAR ai. Fain, așa-i?
  • Livia & Raul de la BT, direct pe Facebook Messenger – ei te ajută mereu, non-stop cu detalii despre soldul contului, IBAN și alte info.

 

Deci, începem proiectul acesta împreună în 15 noiembrie și ne bazăm mult și pe suportul clienților noștri. Unitatea este în continuare deschisă, puteți face operațiuni, doar că vă încurajăm să faceți toate aceste operațiuni, împreună cu ajutorul nostru, online sau la automatele de plată.

Deci, începem această experiență împreună?

Noi de abia așteptăm. O să vezi, facem online aproape tot ce vrem, ca să nu mai spunem că e și trending să fii #digitalfreak