In culisele BANK Friday, campania de shopping online a Bancii Transilvania

A mai trecut un BANK Friday pentru BT si pentru cei care au asteptat reducerile. Vineri, in 16 noiembrie, am fost „cu toate motoarele (online) turate” pentru ca totul sa iasa bine cand lumea vine la shopping pe siteul nostru. Si a venit multaaaa.

 

Am fost matinali, asa incat incepand cu ora 8 erau deja „pe alese” produse si servicii BT cu peste 7.000 de facilitati, reduceri si gratuitati, valabile pana la miezul noptii. Fiecare editie BANK Friday cu premiera ei, asa incat de aceasta data au fost pregatite pentru antreprenori, cu discount, solutii complementare bankingului din partea partenerilor nostri de pe BT Store. 

 

Te invitam in culisele campaniei, pentru a face parte din poveste:

  • Pregatirea campaniei a durat aproximativ doua saptamani si a fost realizata in-house la BT de catre echipa marketing & comunicare, produse retail, call center si BT Store: concept, alegerea ofertelor, comunicare, promovare si monitorizare;
  • Pe parcursul campaniei, aproximativ 1.000 de persoane au fost in permanenta in vizita pe pagina online a campaniei;
  • Cele mai dorite produse si servicii:

                    -         cardul de cumparaturi STAR Forte cu puncte cadou de 300 lei si 200 lei, BT24 Internet Banking si Mobile Banking gratuit pe viata, Creditul de nevoi personale Practic BT si overdraft cu dobanda de 8%; stocul alocat pentru acestea s-a epuizat in primele 10 minute ale campaniei: 400 carduri, 1.000 aplicatii BT24, 1.000 de credite si 100 de overdraft.

                    -         creditul imobiliar-ipotecar a fost, de asemenea, cautat in ziua de BANK Friday: la ora 16:00 erau peste 500 aplicatii pe site

                    -         antreprenorii au ales mai ales urmatoarele solutii complementare bankingului: Smart Bill (potrivita tuturor afacerilo pentru emiterea, livrarea, incasare de facturi, avize, chitante, gestiune stocuri etc. – totul online), Reteaua privata de sanatate Regina Maria (singura care ofera abonamente dedicate sanatatii angajatilor IMM-urilor) si CFO App (consultanta fiscala si contabila online).

  • Au fost 3.900 de reinnoiri de stocuri de produse si servicii
  • Cele mai multe vizite pe pagina online a campaniei au fost primite din Bucuresti, Cluj-Napoca si Timisoara. Multumim J.
  • Amatorii de BANK Friday au fost mai ales cei intre 24 si 34 de ani, urmati de cei intre 35 si 44 de ani

 

Ideea BANK Friday a fost lansata acum 4 ani, cand BT a dorit sa faca o combinatie intre banking si shopping. Asa a venit banca pe piata, pentru prima oara in Romania, cu conceptul de shopping bancar. Am avut pana acum si alte campanii tematice, inspirate de semnificatia anumitor date, evenimente si trenduri, cum sunt: Bank Friday, Bank to School, DragoBT, Banksylvania, Un Mai Muncitoresc, BaBeTe, Bankschet si Ziua Barbosilor. Fiecare cu farmecul ei, fiecare cu reducerile ei.

 

Cu BANK Friday revenim anul viitor, pe vremea aceasta. Cu campaniile de shopping bancar continuam in noiembrie, va asiguram ca va avea gust bun.