Informații utile pentru clienții BT

#SăAuzimdeBine – aici oricând pentru tine.
Sperăm că ai trecut cu bine peste această perioadă - știm, a fost greu din toate punctele de vedere și încă ne adaptăm.


În toată această perioadă noi am fost deschiși cu peste 450 de unități și non stop în aplicațiile de banking și în call center. Acum revenim la normal cu programul unităților– excepție fac unitățile din centrele comerciale unde se va stabili în continuare, în funcție de programul mall-urilor.


Dacă trebuie să ajungi într-o unitate BT, te rugăm să iei în calcul șansa ca aceasta este mai aglomerată – asta, în special din cauza măsurilor de siguranță suplimentară și a faptului că mulți dintre clienții care au amânat operațiuni în ultimele luni merg acum la bancă. Noi am fost și suntem aici oricând pentru toți cei care au nevoie de noi. Ne găsești la un click distanță în online sau direct pe Facebook Messenger oricând. Nu uita și de call center care funcționează 24/7.


Facem tot ce putem să fim alături de clienții BT, cu orice produs, operațiune sau plăți– sugestia noastră este totuși să încerci să faci cât mai multe operațiuni de la distanță, în online. E și mai simplu și mai rapid.

Voiam doar să-ți spunem că suntem în continuare aici, cu toate astea.


Trebuie să știi că alternativele electronice și soluțiile online sunt disponibile oricând și oriunde:

  • Depunerile de cash (LEI, EUR, USD) sperăm că le faci la bancomatele multifuncționale.
  • BT Pay: sold, plăți și transferuri (descarci și activezi de acasă).
  • BT24 Internet & Mobile Banking: plata facturilor, transfer de bani și altele (dacă ai deja Internet Banking, îți activezi și varianta mobile simplu, direct din aplicație).
  • Chatbotul Livia de la BT, pe Facebook Messenger: sold, IBAN, rate, dobânzi și comisioane și altele.
  • Chatbotul pentru antreprenori Raul de la BT, pe Facebook Messenger & WhatApp: IBAN, sume de plată pentru cardul de credit și altele.

BT Visual Help: blocarea cardurilor, modificarea limitelor de tranzacționare și altele.