Povestea REGNET, platforma online care ajuta antreprenorii sa infiinteze sau sa modifice din fata calculatorului un SRL sau un PFA

Povestea REGNET, platforma online care ajuta antreprenorii sa infiinteze din fata calculatorului un SRL sau un PFA

 

Stiai ca REGNET este prima companie din Romania specializata in servicii online de infiintare si modificare a SRL-urilor si a PFA-urilor, fara sa fie nevoie de un drum la Registrul Comertului? De asemenea, se pot modifica PFA-uri si companii: schimbari de sediu, adaugare de cod CAEN, cesiuni de plati sociale – cu alte cuvinte, aproape orice operatiune care poate fi facuta la Registrul Comertului.

Noi, la Banca Transilvania, suntem covinsi ca REGNET inseamna pentru antreprenori o solutie complementara bankingului si, de aceea, face parte dintre partenerii nostri de pe BT Store. Daca am descrie ceea ce ofera, am spune in trei cuvinte: Registrul Comertului Online. Cu alte cuvinte, o platforma online (creata in intregime cu capital romanesc!) care poate fi accesata de persoane fizice si juridice care doresc sa infiinteze o societate si sa o inregistreze la Registrul Comertului. Ori doresc modificarea propriei companii. Asteptatul pentru infiintare ia cam 3-4 ore la Registrul Comertului, dar in cazul in care se face online, prin REGnet, totul se reduce la o jumatate de ora.

Cum ajuta REGNET antreprenorii. Cei 4 pasi

  • Pasul 1 este completarea, de catre antreprenor, pe regnet.ro, a datelor de infiintare sau a celor pe care clientul doreste sa le modifice. De exemplu, pentru infiintare, in prima faza tot ce este nevoie este denumirea firmei, cartile de identitate ale asociatilor si sediul social
  • Pasul 2: Pe baza acestora, echipa REGNET intocmeste actele care vor fi trimise prin curier asociatilor pentru semnare
  • Pasul 3: Depunerea documentelor, tot de catre REGNET, la Registrul Comertului
  • Pasul 4: Odata finalizat dosarul, clientul va primi intreaga documentatie la adresa indicata, prin curier.

Totul a inceput in 2015

Denumirea vine de la Registrul Comertului pe Internet (NET), iar ideea a pornit in 2015, din nevoia de a eficientiza timpul. Pentru ca o simpla modificare pe care si-au dorit-o in actele societatii lor a durat aproximativ 3 zile, s-au hotarat sa vina in sprijinul antreprenorilor cu toata procedura de modificare online.  S-a dovedit a fi o idee foarte buna datorita avantajelor online, intrucat au inteles ce inseamna sa fii antreprenor, sa ai multe atributii si orice timp castigat inseamna timp pentru dezvoltarea afacerii. “Am vrut sa evitam deplasarile, statul la cozi si timpul pierdut” ne spune Cristian Barcan, manager REGnet.ro.

 “Trebuie sa ai rabdare. Ca orice antreprenor iti doresti o dezvoltare cat mai rapida a afacerii tale, la un nivel cat mai extins, mai ales astazi cand in randul start-up-rilor se discuta constant de ”growth strategies”, insa o afacere are nevoie de timp si implicit de rabdarea oamenilor din spatele ei. Mai mult, cred ca o dezvoltare in timp este mult mai benefica decat o crestere rapida, deoarece avand rabdare iti permiti sa inveti mult mai multe despre afacerea ta, despre serviciile tale si despre clientii tai – adauga Cristian Barcan.

Activitatea REGNET, in cifre

  • peste 3.000 de clienti
  • peste 15.000 de documente specializate redactate
  • nota 4.9 a calitatii serviciilor din peste 340 de review-uri

Referitor la tendinte, Cristian Barcan explica: „In portofoliul nostru observam o crestere a comertului online, urmat de servicii: social media, marketing online, conversie Google. Cred ca este un mers normal al dezvoltarii tehnologiei. Astazi din ce in ce mai multa lume comanda online, verifica orice online. Si chiar poate infiinta societati J”.

Viitorul suna bine

Desi REGNET inseamna o echipa formata din doar 4 persoane, are planuri mari. Datorita celor 3.000 de clienti au ajuns la un grad de dezvoltare suficient de matur in ceea ce priveste procedurile online de infiintare si modificare a firmelor si PFA-urilor si isi doresc sa ajute cat mai multi antreprenori care doresc sa castige timp cu pregatirea documentatiei pentru Registrul Comertului.

BT + REGNET pentru antreprenori

Parteneriatul nostru “s-a oficializat”J odata cu lansarea BT Store. Impreuna dorim sa incurajam antreprenorii, mai ales start-up-urile.

Daniel Szekely, despre necesitatea unei astfel de solutii: Drumul la banca, drumul la Registrul Comertului, drumul la finante, drumul la contabil…si am putea continua cu lungul sir al acestor drumuri pe care le are de facut un antreprenor, poate chiar zilnic. Suntem banca oamenilor intreprinzatori si credem ca asta ne face responsabili de imbunatatirea vietii unui antreprenor si in afara zonei strict bancare. Daca drumurile la banca au fost reduse prin internet / mobile banking, de ce nu am reduce si drumurile la Registrul Comertului prin serviciile RegNet?