Sunt client Volksbank. La ce unitate BT sa merg in aceasta perioada - la sediul dedicat sau la oricare dintre unitati? Depide de context

Daca esti client al Volksbank Romania, stim ca in aceste zile ai intrebari mai ales despre colaborarea cu Banca Transilvania, in perioada urmatoare. Adica de unde iti poti prelua noile carduri de la BT, de unde poti primi informatii sau de unde poti accesa produse si servicii ale bancii noastre, ce inseamna “unitate BT alocata”.

 

Hai sa incepem cu inceputul:

  •  Esti binevenit in oricare dintre cele aproape 550 de sedii ale bancii noastre daca doresti sa accesezi servicii, produse BT, daca vrei sa faci operatiuni sau ai nevoie de informatii. Aceasta, in cazul in care doresti sa devii client BT inainte de finalul acestui an. Uite aici informatii despre coordonatele si programul unitatilor Bancii Transilvania

          

  • “Unitate alocata” inseamna sediul BT din care iti poti prelua cardul/cardurile de la banca noastra, incepand cu 16 noiembrie a.c. Prin urmare, a fost stabilita tocmai pentru a-ti fi mai usor sa ajungi la noi. Insa pentru orice ai nevoie esti binevenit in oricare sediu al bancii noastre. Te rog sa ai in vedere ca poti folosi cardurile de la BT incepand cu 2 ianuarie a.c.

 

De unde stii care este unitatea BT alocata? E foarte simplu: echipa Call Center asteapta non-stop apelul tau, la 0800.800.881.

 

Iti reamintim ca este foarte important sa urmaresti calendarul activitatilor din perioada urmatoare (noiembrie a.c. – ianuarie 2016), avand in vedere ca integrarea Volksbank Romania in structura BT este in linie dreapta, iar cele doua banci vor fuziona in 31 decembrie a.c.

 

Te asteptam la BT!