Ramona Ovreiu -„La finalul zilei, cand tragi linie, e esential sa stii ce te face sa continui.”

Astazi o cunoastem pe Ramona Ovreiu, colega noastra, care a devenit unul dintre #Oameniidelabanca acum 11 ani.  A inceput pe post de casier si cam din 2 in 2 ani a mai urcat cate o treapta avand diverse roluri: administrator de cont, consilier clienti retail si inlocuitor sef de agentie, assistant corporate banking, consilier IMM sau sef de agentie, post pe care-l ocupa si in prezent.

Mergand pe principiul „toti pentru unul si unul pentru toti”, echipa este cea mai importanta pentru ea.  “Multa lume spune ca la BT suntem ca intr-o mare familie. Si jur ca exact asa e – suntem oameni cu aceeasi mentalitate si, cum spune romanul, tragem toti la aceeasi caruta. Din 2008 de cand lucrez la BT am legat multe prietenii si cel mai fain e ca iesim impreuna si in afara programului”, povesteste Ramona.

Agenda este cel mai bun prieten al Ramonei, unde noteaza toate intalnirile si isi planifica ziua. Al doilea cel mai bun prieten al sau e rabdarea, cu care crede ca a fost inzestrata de la nastere si pe care o „cultiva” continuu la job. 

 

O motiveaza cel mai mult satisfactia venita in urma feedback-ului clientului. Daca clientul e multumit, atunci si Ramona se simte implinita ca a contribuit la solutionarea problemei lui. Isi aminteste cu amuzament, dar si cu drag, cum atunci cand s-a mutat la o alta agentie, un client si-a scos depozitele de la banca si a mers cu banii la noua agentie, la care ea lucra. „Era acelasi lucru, banii ajungeau tot la aceeasi banca. ”

E aiurea sa vii la job de la 9 la 5 si sa te uiti la ceas asteptand sa pleci acasa. Trebuie sa-ti cauti motivatia si situatiile care te fac sa fii recunoscatoare pentru job-ul pe care il ai. E clar ca sunt suisuri si coborasuri, le iei cum vin pe toate, dar la finalul zilei, cand tragi linie, e esential sa stii ce te face sa continui”.

Ramona isi provoaca colegii sa-si dezvolte empatia fata de clienti, printr-o metoda inedita. „Mereu incerc sa fac o paralela intre o vizita la banca si una la doctor. Nimanui nu cred ca-i place sa ajunga la cabinetul medicului, sa astepte la coada ca mai apoi sa fie trimis la un anumit etaj, de acolo purtat la un alt cabient si tot asa. Asa ca oamenii care intra in agentie cu diverse motive se asteapta sa gaseasca o persoana de incredere care sa le rezolve cat de bine reuseste problemele. E o chestiune de atitudine si proactivitate”.

Am provocat-o pe Ramona sa ne dezvaluie un lucru despre ea pe care nu prea-l stiu colegii. „Nu cred ca stie multa lume ca am facut dansuri populare timp de 7 ani. Mi-a placut la nebunie perioada acceea, spiritul de echipa si amintirile din turnee.” Dragostea ei pentru folclor continua – Ramona are in plan sa invete sa cante la taragot. 

Ramona, acum ca stim de dansurile populare si de taragot, in urmatorul team building scena e a ta. :)

Multumim pentru toate zambetele la care ai contribuit! 

 

 

 

 Foto credit: Vlad Cupsa