17 mai 2020

Adela Armenean si chimia din banking

Astazi iti facem cunostinta cu Adela Armenean din Cluj, care este, așa cum spune ea, RM pe Micro (adica manager relatii clienti IMM) din septembrie 2018, dar povestea ei ca unul dintre #OameniidelaBanca a inceput in 2013, cand a aplicat pentru un job la noi dupa ce prietena ei a indrumat-o sa faca asta. Ce bine e sa ai astfel de prieteni!

Bineinteles, reactia Adelei a fost: „Eu, la banca?” si asta pentru ca, de fapt si de drept, a terminat o facultate de chimie si inginerie chimica si a si lucrat in domeniu, pana sa isi ia concediu de maternitate. Totusi, i-a oferit o sansa acestei misterioase noi directii pe care viata i-a pus-o in cale si si-a depus CV-ul la noi. I-a placut, iar intre timp a facut si o facultate de contabilitate si gestiunea afacerilor.


Dupa „start joc”, daca ii putem spune asa, Adela si-a asezat pionul pe casuta „casierie”, dupa care, priceperea ei si zarurile aruncate au ajutat-o sa inainteze pe „adiminstrator cont pe partea de non cash, operatiuni”, „inlocuitor de sef de agentie” si, nu in ultimul rand, pe pozitia pe care se afla in prezent. Ca RM pe Micro, joaca un rol important in indrumarea unui antreprenor catre succes, care reprezinta un intreg proces.

De unde incepe totul? Ei bine:

„In mod normal, clientul alege BT prima data pentru deschiderea de cont. Acei clienti sunt alocati automat unor RM, dupa sistem. Noi, RM-ii, verificam listele clientilor care ne sunt alocati si, in primul rand, ii sunam si le uram bun venit la Banca Transilvania, le spunem ca noi suntem persoana care se va ocupa de ei, ca pot sa salveze numarul nostru de telefon si cand au nevoie, sa ne contacteze”. Dupa un timp de cunoastere, Adela ne povesteste ca incep solicitarile si este momentul sa decida impreuna care sunt solutiile pentru nevoile existente: „Vedem daca are nevoie de un produs, (...) cum mai putem scadea costurile pe partea de operatiuni, venim cu oferte.” Pentru Adela, o zi incheiata cu succes este una in care a reusit sa raspunda tuturor solicitarilor – cel putin!


De regula, ziua ei de lucru incepe de la 8 si jumatate dimineata, dupa ce-si duce fetitele la scoala, dar pentru a fi in grafic, plecarea din Floresti este la ora 7. Odata ajunsa la birou, cafeaua si agenda sunt primele pe care pune mana, dupa care ia toate dosarele pe rand si-si face o lista cu clientii pe care ii va suna in ziua aceea: „Ii sunam, stabilim intalniri, mergem noi la ei si discutam. Inainte sa ma intalnesc cu un client, imi place sa fiu pregatita, sa citesc despre el, sa stiu cu ce se ocupa, sa ma uit putin pe cifre.

Pentru un rezultat frumos si un client fericit si multumit, munca in echipa este esentiala: „Noi ca RM tinem legatura cu clientul, luam impreuna decizia asupra unui produs, ce este mai bun pentru el, iar ulterior, cand intram intr-o analiza, daca este un credit de investitie sau un credit greu, aici vine analistul”.

Dupa o zi plina, Adela se indreapta catre casa, unde isi va petrece restul zilei cu fiicele ei, Diana și Iulia, sotul ei, Adrian, si iepurasul familiei, Bobi.

Fun fact: Adela este inconjurata din toate partile de o gasca de Adrieni, pentru ca pe fratele ei si pe sora ei geamana ii cheama Adrian si Adriana. Ati citit bine, sora ei geamana. Nici chiar mama Adelei si a Adrianei nu stia ca va urma sa aiba doua fete. Va imaginati surpriza cand a aflat ca avea sansa sa se bucure de doi copii, in loc de unul!

 

Draga noastra Adela, noi ne bucuram ca ai ales acest drum care te-a adus, intr-un fel sau altul, si la noi, ajungand unul din #OameniidelaBanca cu care ne mandrim! 

 

Foto credit: Vlad Cupsa