24 septembrie 2021

Alexandra Elena Ursu: Increderea in propriul feeling

Alexandra Ursu este Specialist Servicii Clienti la agentia BT Private Banking din Cluj-Napoca, facand parte din echipa BT de la inceputul anului 2019. Totusi, drumul spre echipa noastra si l-a asternut cu mult timp inainte, cand feeling-ul sau i-a transmis subtil ca aici ii este locul. Hai sa ii aflam povestea!

Alexandra este din Piatra Neamt si, pe cand se pregatea sa vina la facultate in Cluj-Napoca, a intrat la o agentie BT din oras pentru a-si deschide cont. Cat timp astepta ca una dintre colegele noastre sa o indrume, ceva ii spunea ca locul ei se afla de partea cealalta a biroului. Timpul a trecut, Alexandra si-a finalizat studiile de licenta si master in Finante-Banci, iar astazi se numara chiar ea printre #OameniidelaBanca, asa cum i-a dictat feeling-ul atunci cand se afla in orasul sau natal.

Mai presus de orice, Alexandra pune foarte multa pasiune in tot ceea ce reprezinta activitatea sa in Banca Transilvania. Cand isi aminteste de primele sale zile in echipa noastra, retraieste emotiile ce au cuprins-o atunci:

„Cand am ajuns la BT, am prins fix sedinta saptamanala cu colegele. Am avut parte de un amalgam de emotii si sentimente. La acel moment, am fost incredintata uneia dintre colege si timp de cateva zile am stat langa ea pentru a invata mai multe si pentru a ma acomoda cu fluxul de lucru. M-a impresionat modul in care reusea sa gestioneze clientii si solicitarile lor. Venea cu solutii intr-un timp foarte scurt, desi anumite solicitari nu erau tocmai usor de rezolvat. Asta m-a inspirat si pe mine sa devin persoana care, dincolo de orice, ajuta oamenii si le ofera solutiile potrivite.”

Una dintre cele mai mari provocari pe care a trebuit sa le infrunte a fost tracul de a comunica si de a aborda clientul. Nu este usor sa te simti confortabil inca de la inceput cu randul mare de oameni, fiecare cu problemele si solicitarile lor, care asteapta de la tine o solutie eficienta intr-un timp cat mai scurt. Sprijinul celor din jur si experienta dobandita sunt cele doua elemente „magice” care au ajutat-o pe Alexandra sa isi imbrace rolul de Specialist Servicii Clienti cu incredere.

„Nu am privit emotiile ca pe o piedica, ci ca pe o etapa fireasca din evolutia mea. Experienta in BT m-a ajutat sa imi formez propriul meu stil atunci cand vine vorba de abordarea clientilor. M-a invatat ca noi suntem cei care trebuie sa le oferim incredere clientilor pentru ca ei, la randul lor, sa poata avea incredere in noi. Lucrul acesta se intampla atunci cand ai rabdare cu persoana din fata ta, ii asculti problemele si ii gasesti solutii. Atunci, e foarte probabil ca acel client sa revina la tine si chiar sa fie dispus sa astepte la rand pentru tine, chiar daca alte ghisee sunt mai libere.”

Multe din calitatile care formeaza specialistul in #HumanBanking de astazi sunt invatate de la parintii Alexandrei. Acestia au fost mereu acolo pentru a-i sprijini deciziile si pentru a-i arata ca, inainte de orice, „e important sa fii om, sa ai bun simt si, daca sta in puterea ta, sa ii ajuti pe cei din jur”, spune Alexandra. Astfel ca, pe langa incredere, empatia si respectul sunt un „must-have” pentru ea.

Definitia relaxarii pentru Alexandra ar putea fi rezumata cam asa: un apus linistitor de soare. Iubeste culorile si sentimentul pe care acesta il ofera, astfel ca, pe cat posibil, nu rateaza acel moment spectaculos de la finalul zilei. Chiar daca, in timpul liber, nu se dedica unui hobby in mod special, momentele petrecute alaturi de familie si prieteni, povestind si rememorand tot felul de amintiri, sunt suficiente pentru a forma o zi reusita. In weekend, drumetiile in natura sunt favoritele sale:

„Ne bem cafeaua, ne facem un plan si ne-am urcat in masina. Nu conteaza locul in mod special, atat timp cat e si natura implicata. Dupa care, poate ne oprim undeva sa mancam ceva bun, ascultam muzica, iar ziua se termina acasa, vizionand un film.”

 

Draga Alexandra, ne bucuram sa vedem ca feeling-ul pe care l-ai avut s-a adeverit si ca te putem numi cu mandrie unul dintre #OameniidelaBanca! 💛

 

BT Extra – intrebari extra pentru #OameniidelaBanca!

Care e cea mai mare „nazbatie” pe care ai facut-o vreodata?

„Am fost un copil destul de cuminte si ascultator. Nu am vrut niciodata sa imi supar parintii si nu le-am tras vreo sperietura mai mare nici atunci. Imi aduc aminte doar ca, atunci cand eram micuta, incercam oricat de mult sa nu ajung prea repede acasa pentru a nu ma opri mama. Imi placea foarte mult sa ma joc – puteam sa am rani si in genunchi, si in coate, tot nu plecam acasa pentru ca stiam ca mama m-ar fi oprit cand m-ar fi vazut asa. Ma furisam cum puteam ca sa nu ma lovesc de privirea ei.”

 

Ce ai face daca ai putea calatori in viitor?

„Probabil ca as indeplini in avans anumite dorinte pentru persoanele dragi, ca atunci cand ei vor ajunge la acel moment, sa se poata bucura deja de ele.”

 

Ce conteaza cel mai mult pentru tine: umorul sau sinceritatea?

„Sinceritatea, clar. Nu este suficient ca, asa cum tot auzim, in gluma sa fie spus adevarul. Consider ca a fi sincer e lucru mare in zilele noastre. Asa ca, prefer un om sincer langa mine in detrimentul unuia cu umor, dar care sa nu fie tocmai onest sau loial fata de mine din alte puncte de vedere.”

 

 

Photo credit: Vlad Cupsa