20 mai 2020

Madalina Simionas – o zi la BT ca un rollercoaster

7 februarie 2011 este data pe care Madalina Simionas a intiparit-o foarte bine in minte, pentru ca atunci si-a inceput transformarea intr-unul din #OameniidelaBanca pe care-i indragim pentru profesionalismul si caracterul lor!

Daca dam putin timpul inapoi, observam ca Madalina stia foarte bine unde vrea sa ajunga: „Eu am terminat Finante Banci si imi doream foarte mult sa lucrez in domeniu. (...) Nu mi-am dat seama atunci, dar am facut o alegere buna – vorbim totusi de o banca cu istoric in Cluj, cu pornire din Cluj, si cred ca asta a facut BT-ul mai dorit. Eu mi-am dorit sa lucrez aici”.

Dupa ce a intrat in breasla, treapta cu treapta, Madalina a urcat de-a lungul anilor pe pozitia pe care o are in prezent, de manager relatii clientii IMM: „Am fost pe casierie, am fost pe front office, am fost pe credite persoane fizice, ulterior am trecut pe credite persoane juridice. Faptul ca am trecut prin toate etapele BT-ului m-a ajutat foarte mult in relatia cu clientii”.

Ca manager relatii clienti IMM, Madalina este conectata tot timpul cu clientii sai si este pregatita sa le raspunda la orice intrebare sau solicitare, dar se asigura, totodata, ca sunt bine si ca lucrurile decurg asa cum se doreste: „Periodic, fie le trimit cate un mail, fie ii sun si ii intreb ce faceti, sunteti bine, sa stiti ca sunt aici, fara nicio problema ma puteti contacta”.

Cand am rugat-o sa ne povesteasca o zi normala de lucru din viata ei, Madalina a inceput sa rada cu veselie: „Mie mi se pare ca un rollercoaster – dar in ideea e ca mie imi place sa ma dau intr-un rollercoaster! Mi se pare o zi plina de adrenalia, dinamica, provocatoare, nici o zi nu seamana cu alta. In fiecare zi apar provocari noi, solicitari noi, spete noi, emotii, efectiv emotii! De dimineata pana seara e plin de emotii!”

Dat fiind faptul ca jobul ei presupune interactiunea zilnica cu antreprenorii, a fi pe aceeasi pagina in comunicarea cu clientii este un lucru absolut necesar pentru ca fiecare persoana sa-si incheie ziua cu multumire. Desigur, in reteta perfecta exista si un ingredient special - empatia:

 

„Pe langa cunostintele practice, e nevoie sa pui suflet in ceea ce faci si sa incerci sa fii o persoana pe care tu ai vrea sa o intalnesti daca ai fi pe cealalta parte a povestii…

 

…Intotdeauna incerc sa ma pliez si sa inteleg un om, indiferent ca vorbim de banca sau de viata de zi cu zi. Incerc sa ma pun in locul lui si sa ma intreb cum as vrea eu sa se intample toata treaba sau cum as vrea sa se rezolve problema si ce as vrea sa simt si sa primesc eu la randul meu. (…) E foarte important sa simta clientii ca empatizam cu ei, ca incercam sa gasim cele mai bune solutii si ca, pana la urma, noi suntem o veriga in reusita unui plan de business al unui client si noi facem echipa cu ei”.

Firea plina de entuziasm, energie si optimism a Madalinei este unul dintre motivele pentru care colegii ei se simt bine in preajma ei. Banuim ca o parte din buna ei dispozitie provine si de la toata dragostea pe care i-o ofera Tasha, catelusa ei de 6 ani, „un catel care e efectiv argint viu”, cum spune Madalina.

Madalinei ii place sa calatoreasca, iar urmatoarele destinatii pe care le are in Bucket List sunt New York-ul, cu strazile sale aglomerate, atmosfera rupta parca din filmele preferate si agitatia unui oras mare, Japonia, care iti ofera o experienta total noua si deosebita si, nu in ultimul rand, Disneyland-ul de peste ocean, pentru ca la cel din Paris a fost deja cu o colega, iar experienta a fost una minunata!

Draga noastra Madalina, indiferent de locurile pe care le vei vizita in urmatorii ani, noi te vom astepta cu nerabdare inapoi acasa - acasa la Banca Transilvania. Multumim ca esti unul dintre #OameniidelaBanca! 

 

Foto credit: Vlad Cupsa