1 milion de persoane au vizitat platforma Intreb BT pe perioada starii de urgenta

INFO-COVID 2020-05-14
1 milion de persoane au vizitat platforma Intreb BT pe perioada starii de urgenta


Intreb BT a fost unul dintre cele mai accesate canale de comunicare ale Bancii Transilvania pe perioada starii de urgenta, cu 1 milion de vizitatori care au facut peste 2,7 milioane de vizite in decurs de doua luni, vizite care au inlocuit drumurile la banca. Varful a fost atins in 14 aprilie a.c., cand site-ul a avut aproape 23.000 de vizitatori. In 2019, platforma a fost accesata de peste 2 milioane de persoane. 


Cele mai cautate informatii au fost despre solutiile de banking online de la Banca Transilvania si cu privire la masurile de sustinere a clientilor afectati de actualul context social si economic.

 

33% din cele peste 1 milion de persoane care au intrat pe platforma au intre 25 si 34 de ani. Telefonul a fost modalitatea preferata pentru a cauta informatii, cu 75% dintre accesari. Cei mai multi vizitatori au fost din Bucuresti, Cluj-Napoca si Timisoara.

 

Intreb BT este un motor de cautare online cu ajutorul caruia cine doreste poate afla mai multe despre produsele si serviciile Bancii Transilvania, dar si despre cum trebuie sa procedeze in relatia cu banca, in functie de context. Cum se poate afla IBAN-ul, cum se activeaza aplicatia BT Pay, ce este codul CVV de pe card, cum se deschide un NEOcont, cum se pot folosi punctele de loialitate STAR sunt doar cateva dintre subiectele celor peste 1.500 de intrebari si raspunsuri online de pe Intreb BT.