ULTIMELE ARTICOLE

Blog 2019-01-18

#BlogulBT: Cati bani am in cont? 7 modalitati pentru a afla

Cati bani am in cont? 7 modalitati pentru a afla

Oare cati bani am in cont este o intrebare fireasca, mai ales cand dorim sa facem cumparaturi sau diverse plati. Sau pur si simplu cand vrem sa vedem cum stam la capitolul “finante personale” :), pentru a ne planifica mai bine. Noi iti prezentam optiunile care te ajuta sa vezi cati [...] Detalii

Comunicat de presa 2019-01-17

EFSE si BT Mic, finantari pentru companiile micro si mici din Romania

EFSE si BT Mic, finantari pentru companiile micro si mici din Romania

Fondul European pentru Europa de Sud-Est (EFSE) a oferit companiei BT Mic – parte a Grupului Financiar Banca Transilvania – un imprumut (echivalentul a 7 milioane de euro) pentru facilitarea accesului la finantare a companiilor micro si mici din Romania. “Parteneriatul EFSE – [...] Detalii

2019-01-16

Pozitia BT cu privire la taxarea suplimentara a activelor

Pozitia BT cu privire la taxarea suplimentara a activelor

Punctul de vedere BT referitor la taxa suplimentara a activelor publicat in Ziarul Financiar in 16 ianuarie 2019. Vedem ca suntem penalizati suplimentar cu o taxa pe active, care, in opinia noastra, inseamna nationalizarea profiturilor, chiar daca Banca Transilvania a oferit deja discount la active [...] Detalii

Blog 2019-01-15

#BlogulBT: Banca Transilvania e pentru fiecare

Banca Transilvania e pentru fiecare

La inceputul acestui an clientii Bancpost au devenit clienti Banca Transilvania, avand in vedere fuziunea celor doua banci. Ne-am pregatit pentru aceasta etapa si ne implicam pentru a te servi cat mai bine - aceasta este prioritatea noastra. Daca ai fost intr-una din agentiile noastre in ultimele [...] Detalii

Bancpost 2019-01-11

Client Bancpost, acum client BT? Recomandari privind cardurile

Client Bancpost, acum client BT? Recomandari privind cardurile

Daca ati fost client Bancpost, iar acum sunteti client al bancii noastre si nu aveti inca un card BT, va invitam in agentiile noastre pentru a-l ridica. Pentru a afla de unde puteti prelua cardul, va rugam sa trimiteti mesajul CARD la numarul 1834 si va sunam noi inapoi. Daca deja aveti cardul [...] Detalii