ULTIMELE ARTICOLE

Comunicare in contextul Covid-19 2020-05-06

Clientii pot afla de pe site-ul BT dobanda cumulata si rata lunara dupa perioada de amanare a creditelor

Clientii pot afla de pe site-ul BT dobanda cumulata si rata lunara dupa perioada de amanare a creditelor

Clientii persoane fizice BT care au solicitat amanarea ratelor la credite sau intentioneaza sa aplice pentru facilitatea lansata de Banca Transilvania conform OUG 37 pot afla de pe siteul bancii, pagina Solicita amanare rate, care este dobanda cumulata, precum si rata lunara dupa perioada de amanare. [...] Detalii

Comunicare in contextul Covid-19 2020-05-06

Clientii Bancii Transilvania pot solicita amanarea ratelor si deschiderea unui cont de PFA prin BT Visual Help

Clientii Bancii Transilvania pot solicita amanarea ratelor si deschiderea unui cont de PFA prin BT Visual Help

Aplicatia BT Visual Help vine cu noutati care completeaza solutiile de banking online ale Bancii Transilvania. Optiunile noi din BT Visual Help ajuta clientii sa aplice pentru facilitati care ii ajuta sa gestioneze provocarile acestei perioade, cum ar fi amanarea platii ratelor sau deschiderea unui [...] Detalii

Comunicare in contextul Covid-19 2020-05-05

Peste 10.000 de IMM-uri au ales pana acum Banca Transilvania in programul IMM Invest Romania. 5 pasi pentru primirea finantarii

Peste 10.000 de IMM-uri au ales pana acum Banca Transilvania in programul IMM Invest Romania. 5 pasi pentru primirea finantarii

Banca Transilvania a facut un pas inainte in programul guvernamental IMM Invest pentru sustinerea antreprenorilor, prin semnarea Conventiei de Garantare si Plata a Granturilor cu Fondul National de Garantare a Creditelor pentru Intreprinderile Mici si Mijlocii (FNGCIMM). Firmele pot aplica pentru a [...] Detalii

Comunicare in contextul Covid-19 2020-05-05

Timpul de asteptare la call center este prezentat live pe siteul BT

Timpul de asteptare la call center este prezentat live pe siteul BT

Persoanele care doresc sa ia telefonic legatura cu echipa BT Customer Care & Contact Center pot afla in prealabil de pe siteul bancii, pe pagina BT Help, in timp real, timpul mediu de asteptare. Echipa de la call center este linia intai in relatia cu clientii care iau legatura cu BT, inclusiv pentru [...] Detalii

Comunicare in contextul Covid-19 2020-05-04

#WeeklyReport 27 aprilie – 3 mai: Tendinte in lume si in Romania

#WeeklyReport 27 aprilie – 3 mai: Tendinte in lume si in Romania

Cum a fost saptamana trecuta in contextul pandemiei si care sunt tendintele: *Ritmul zilnic al cazurilor confirmate la nivel mondial (pe medie mobila de 10 zile) a continuat sa scada, pentru a 37-a zi consecutiv, spre nivelul minim din 6 martie. *Raportul vindecari/cazuri confirmate la nivel [...] Detalii