ULTIMELE ARTICOLE

Comunicare in contextul Covid-19 2020-04-30

Donatii prin telefon, cu BT Pay

Donatii prin telefon, cu BT Pay

Banca Transilvania face inca un pas pentru sustinerea eforturilor impotriva COVID-19 prin lansarea optiunii donatii in BT Pay. Utilizatorii aplicatiei pot face donatii prin telefon pentru unul dintre ONG-urile cu care BT colaboreaza in prezent. Noua versiune a aplicatiei este disponibila gradual incepand [...] Detalii

Anunturi 2020-04-30

BT24 va functiona cu intermitente in 30 aprilie, in intervalul 22.00 – 23.00

BT24 va functiona cu intermitente in 30 aprilie, in intervalul 22.00 – 23.00

BT24 Internet Banking si Mobile Bankig vor functiona cu intemitente joi, 30 aprilie, in intervalul 23.00 – 24.00, cand vor fi facute actualizari in sistemul informatic. Alternativele sunt urmatoarele, in functie de serviciile dorite: *Aplicatiile BT Pay şi Apple Pay; *BT Visual Help: [...] Detalii

Comunicare in contextul Covid-19 2020-04-30

Mesajul Presedintelui BT pentru cei aproape 32.000 de actionari: Traversam cu incredere aceasta perioada. Curaj, Romania!

Mesajul Presedintelui BT pentru cei aproape 32.000 de actionari: Traversam cu incredere aceasta perioada. Curaj, Romania!

Stimati actionari, Pentru ca sunt timpuri la care nu s-ar fi gandit nimeni, prin acest mesaj as dori sa va spun cum vedem la Banca Transilvania noua realitate pentru BT si stakeholderii nostri, ce facem pentru romani si cum ne-am implicat in lupta impotriva COVID-19 pentru a ajuta oamenii, spitalele, [...] Detalii

Comunicare in contextul Covid-19 2020-04-30

Banca Transilvania continua sa sustina economia in contextul social si economic actual. Rezultate financiare pe primul trimestru 2020

Banca Transilvania continua sa sustina economia in contextul social si economic actual. Rezultate financiare pe primul trimestru 2020

*De la primele semne de escaladare a epidemiei in Romania, Banca Transilvania s-a implicat total in sustinerea financiara a clientilor si pentru a acorda suport autoritatilor, spitalelor, ONG-urilor si comunitatilor pentru a minimiza impactul contextului actual. *Banca are peste 2,9 milioane de [...] Detalii

Comunicare in contextul Covid-19 2020-04-29

Banca Transilvania lanseaza chatbot-ul Ino, care ajuta clientii cu informatii despre amanarea ratelor

Banca Transilvania lanseaza chatbot-ul Ino, care ajuta clientii cu informatii despre amanarea ratelor

Pentru clientii care au nevoie de informatii despre amanarea ratelor la credite – stadiul solicitarii, ce presupune facilitatea etc. – sau doresc sa aplice, Banca Transilvania lanseaza un canal suplimentar de comunicare: chatbotul Ino. Clientii pot dialoga cu asistentul virtual intrand [...] Detalii