Aproape 400 de persoane au aplicat in fiecare ora la creditele BT cu discount din campania #SummerVibes
21 iulie 2020 Timp de citire 1:00 minut
Aproximativ 6.000 de persoane au aplicat la creditele BT cu discount din cadrul campaniei #SummerVibes, care a avut loc luni, 20 iulie, pe parcursul a 15 ore.
Cele mai solicitate produse au fost creditele de nevoi personale Practic BT si imprumuturile imobiliare-ipotecare, cu 70% dintre aplicatii, cifre care confirma pe de o parte tendinta continuarii investitiilor in planuri personale, iar pe de alta parte, a cresterii investitiilor in locuinte – fie in cele pe care clientii le au deja, fie in apartamente sau case noi.
In etapa de teasing a campaniei, aproape 10.000 de persoane s-au inscris pentru a primi online noutati despre campanie. Trei dintre acestea au castigat prin tragere la sorti cate un weekend in glamping, in Romania.
Conceptul de shopping bancar online a fost lansat pe piata de Banca Transilvania si inseamna discounturi si beneficii la produse si servicii. #SummerVibes a fost a doua campanie de acest gen anuntata de BT de la inceputul pandemiei pentru a sustine clientii.
Contact pentru presă
Alte articole
Încă puțin
Tocmai am trimis un e-mail către tine. Confirmă abonarea prin click pe linkul din email.