Banca Transilvania anunta conceptul de Agentii Dialog, pentru a facilita comunicarea directa cu clientii

Comunicat de presa 2022-09-12
Banca Transilvania anunta conceptul de Agentii Dialog, pentru a facilita comunicarea directa cu clientii
  • Cele mai multe agentii BT Dialog sunt in Bucuresti (15) si in Cluj-Napoca (6)
  • Aproximativ 10% dintre sediile bancii sunt pentru consultanta de afaceri

Banca Transilvania are aproape 50 de sedii dedicate consultantei de afaceri a clientilor, aflate in 19 localitati din tara. Sedii premium, acestea ofera clientilor un nou tip de experienta, precum si optiuni de self-banking.

„Agentiile BT Dialog sunt, in primul rand, un loc de intalnire. Acolo avem echipe pregatite sa poarte discutii cu persoanele interesate despre toate serviciile, produsele si solutiile de banking online pe care le avem. Astfel capitalizam unul dintre punctele noastre forte, relatiile foarte bune cu clientii”, declara Omer Tetik, Director General, Banca Transilvania.


Agentiile BT Dialog:

  • Se gasesc in urmatoarele orase: Bucuresti, Cluj-Napoca, Constanta, Iasi, Timisoara, Brasov, Sibiu, Oradea, Suceava, Craiova, Pitesti, Targu-Mures, Ploiesti, Galati, Baia Mare, Bacau, Alba Iulia, Arad si Falticeni.
  • Programul acestora este de luni pana vineri, in intervalul 9:00 - 17:00, cu pauza intre ora 13:00 si 13:30. Clientii care doresc, pot programa online vizita la banca.
  • Sunt cashless, fara casierii, in cadrul carora pot fi realizate doar anumite operatiuni cu numerar, exclusiv la BT Express Plus si la bancomat.


NPS-ul (Net Promoter Score) Agentiilor BT Dialog este mai mare decat media bancii in primul semestru al anului, si anume de peste 83%.

Banca Transilvania are peste 500 de sedii in 180 de localitati. Acestea pot fi evaluate online, prin rating si review pe siteul BT/Retea unitati. 82% dintre clientii BT folosesc cel putin o aplicatie pentru banking la distanta.