0%

Banca Transilvania da vineri startul campaniei de shopping bancar online, BANK Friday

16 noiembrie 2017 Timp de citire 2:00 minute

● Peste 5.500 de reduceri, gratuitati si beneficii la produse si servicii BT

 

Black Friday devine Bank Friday la Banca Transilvania maine, in 17 noiembrie. Pe siteul bancii, pe Twitter si Instagram se va desfasura campania de shopping bancar online BANK Friday, timp de 12 ore, in intervalul 8 - 20.

 

BANK Friday inseamna reduceri, gratuitati sau alte beneficii la stocuri de produse si servicii ale Grupului BT, pentru persoane fizice si companii: credite, carduri, overdraft, sticker de plata, Internet Banking, Mobile Banking, leasing auto si leasing operational.  

 

Editia din acest an a campaniei BANK Friday aduce o premiera: doua dintre produse – Stickerul BT Pay si Cardul BT Visa Electron personalizat cu poza – pot fi accesate exclusiv prin social media, prin Twitter si Instagram.

 

Detalii:

  • BANK Friday cuprinde un numar limitat din fiecare produs si serviciu din oferta.
  • Oferta BANK Friday este inclusiv pentru persoanele care nu sunt clienti BT.
  • Pot fi comandate mai multe produse si servicii din cadrul campaniei.
  • Cateva exemple de discount-uri si beneficii aduse de BANK Friday: creditul de nevoi personale cu asigurare, pentru cei care au venituri in cont BT: dobanda de 7,5% in loc de 9,5%; cardul de cumparaturi STAR Forte: 90 puncte STAR bonus + 10 puncte la prima cumparatura, echivalentul a 100 de lei; cardul de calatorii BT Flying Blue: comision zero la emitere + bonus de 10.000 Mile pentru cardul Clasic si 15.000 Mile pentru cardul  Premium la prima cumparatura.
  • Stickerul BT Pay va putea fi comandat de pe Twitter, iar comisionul de emitere este zero. Acesta este un accesoriu care poate inlocui cardul la cumparaturi si a fost lansat de banca recent.
  • Cardul personalizat cu poza va putea fi accesat doar pe Instagram. Acesta vine cu 30 de lei cadou, iar comisionul de emitere este zero.
  • Pagina BANK Friday: www.bancatransilvania.ro/bankfriday.

 

Banca Transilvania a lansat conceptul de shopping bancar in anul 2014, in premiera pe piata. Sunt campanii tematice, inspirate din trenduri sau diferite evenimente: Bank Friday, DragoBT, Banksylvania, Un Mai Muncitoresc, BaBeTe, Bankschet si Bank to School. Toate acestea sunt sub-branduri BT si fac parte din strategia de marketing si comunicare creativa.

 

FISIERE MULTIMEDIA

 

 

 

 

                
  Logo BankFriday
Download
    Vizual campanie
Download
 

Contact pentru presă

comunicare@btrl.ro

Alte articole

Abonează-te la newsletter

Și afli primul noutățile de pe
Newsroom & Blogul BT.

Te poți dezabona oricând dorești, vezi detalii.

Încă puțin

Tocmai am trimis un e-mail către tine. Confirmă abonarea prin click pe linkul din e-mail.

Încă puțin

Tocmai am trimis un e-mail către tine. Confirmă abonarea prin click pe linkul din email.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT24

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT24

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.