Stiri

Banca Transilvania, desemnata „Trusted Brand”, pentru al doilea an consecutiv

Comunicat de presa2015-05-06
Banca Transilvania, desemnata „Trusted Brand”, pentru al doilea an consecutiv

BT este, pentru al doilea an consecutiv, in topul increderii publicului fata de bancile din Romania. A fost votata „Trusted Brand 2015”, categoria Banci, in cadrul studiului Reader’s Digest.

 

„Trusted Brands 2015” s-a desfasurat concomitent in sapte tari din Europa, printre care si Romania, respondentii avand la dispozitie pentru a alege 20 de categorii comune si un numar de maximum 18 categorii locale. Peroanele care au participat la sondaj nu au primit variante de raspuns, cerinta fiind nominalizarea marcilor in care au incredere si evaluarea in functie de urmatorii indicatori: "Calitate", "Valoare excelenta", "Imagine puternica", "Intelegerea nevoilor clientilor" si "Responsabilitate sociala".

 

Studiul a fost realizat in perioada septembrie - noiembrie 2014, iar respondentii au fost selectati din baza de date de clienti activi ai Reader's Digest din tarile participante: Austria, Elvetia, Finlanda, Germania, Portugalia, Romania si Rusia.

 

In ultimii ani, rezultatele studiilor Trusted Brands au consemnat revenirea brandurilor romanesti in preferintele publicului. In 2015, 17 categorii au fost castigate de marci autohtone, asa cum este Banca Transilvania.

 

Studiul revistei Reader’s Digest a ajuns in acest an la editia XV-a in Europa si la a X-a editie in Romania.

Categorii stiri

 

BT in Social Media

Contact pentru presa

0264 308028
*8028
(din retelele Telekom, Vodafone si Orange)