Banca Transilvania, nominalizata in Topul 100 Cool Brands, realizat de Forbes
Comunicat de presa 2016-11-24

Banca Transilvania este in Topul 100 Cool Brands, realizat de Forbes, clasament care prezinta brandurile noii generatii.
Brandurile considerate cool au fost stabilite in urma selectiei, exprimarii si analizei opiniilor a 66 de formatori de opinie/trendsetteri romani si au luat in consirerare urmatoarele aspecte: inovatie, originalitate, performanta si responsabilitate.
Detalii:
- In competitia pentru acest clasament au fost peste 300 de branduri in etapa initiala;
- Brandul Banca Transilvania a fost lansat acum 22 de ani, in Cluj-Napoca. Povestea BT a inceput cu o echipa formata din 13 persoane, iar acum este in top trei cele mai mari banci din Romania. Familia de branduri BT cuprinde aproape 20 de sub-branduri lansate pentru produse, servicii, fundatii si competitii sportive;
- BT socializeaza: are profil pe Facebook, Linkedin, Twitter, YouTube si Instagram. Pe Facebook are una dintre cele mai mari comunitati online dintre bancile din Romania, cu peste 449.000 de fani;
- Banca Transilvania s-a remarcat de-a lungul timpului ca trendsetter, cateva dintre exemple fiind urmatoarele: premiera mondiala prin lansarea, impreuna cu Western Union, a serviciului de transfer de bani prin bancomat (2010); premiere nationale prin lansarea, impreuna cu aceeasi multinationala, a serviciului de transfer de bani prin Internet Banking (2012) si Mobile Banking (2013). Un alt exemplu este lansarea in Romania a conceptului “Facebank”: din 2013, Banca Transilvania a inclus in oferta serviciul de transfer de bani prin intermediul Facebook, si anume Facebook Payments;
- In luna septembrie, Banca Transilvania și-a lansat noua identitate de brand, care pune accent pe “nationalitatea” bancii si pe valorile romanesti, printre care se numara si spritul antreprenorial. Pozitionarea bancii a ramas aceeasi, fiind Banca Oamenilor Intreprinzatori;