Stiri

Banca Transilvania, printre cele mai admirate si apreciate branduri, conform Superbrands 2015

Comunicat de presa2015-06-10
Banca Transilvania, printre cele mai admirate si apreciate branduri, conform Superbrands 2015

Banca Transilvania se numara printre primele 5 cele mai admirate si apreciate branduri din Romania si este liderul segmentului financiar-bancar in cadrul studiului Superbrands Romania 2015. De asemenea, este pe prima pozitie ca brand romanesc in topul celor 15 branduri - lider, care include urmatoarele marci: Ariel, Pampers, Mercedes-Benz, Banca Transilvania, Gillette, Facebook, Dr. Oetker, Persil, Milka, BRD Groupe Societe Generale, BMW, H&M, Dedeman, eMAG si Coca-Cola.

 

Brandurile romanesti apreciate de romani ca fiind Superbrands sunt urmatoarele: Banca Transilvania, BRD, Dedeman, eMAG, Borsec, Catena, Dona, Napolact, PRO TV, Timișoreana, Poiana, Flanco si Radio Zu. Brandurile reprezinta aproximativ 28% dintre brandurile considerate Superbrands 2015 in Romania.

 

Conform studiului, principalele dimensiuni care influenteaza modul in care este perceputa performanta unui brand sunt urmatoarele: incredere, leadership si dinamism. Leadership-ul este principala caracteristica diferentiatoare pentru marci, insemnand cautarea modelelor de succes, inspirationale, iar dinamismul este elementul de noutate la nivel cultural – romanii apreciind brandurile care au curajul sa inoveze si sa progreseze.

 

Detalii, rezultate studiu Superbrands:

  • aproximativ 300 de branduri din 48 de categorii de produse si servicii s-au calificat pentru statutul de Superbrand Romania
  • romanii apreciaza brandurile traditionale cu reputatie pozitiva, de calitate si cu respect fata de comunitate
  • romanii sustin branduri care ii inspira, care le sunt alaturi in viata de zi cu zi, care le arata respect si comunicare autentica

 

Brandurile eligibile pentru statutul de Superbrand au fost stabilite pe baza metodologiei internationale Superbrands, care cuprinde doua etape: in prima etapa, Consiliul Superbrands, format din 24 de specialisti in management, marketing, comunicare si branding a asigurat selectia calitativa, prin evaluarea a 1.546 de branduri din 54 de categorii. Criteriile luate in considerare in procesul de selectie au fost calitate, incredere si diferentiere pe piata. In urma acestei etape, 593 de branduri calificate au fost incluse in cercetarea de piață, care a constituit urmatorul pas. Studiul a fost realizat de Superbrands Romania, cu sprijinul Ipsos, pe un esantion reprezentativ, de 1.500 de romani, la nivel urban.

 

Superbrands desfasoara programe in peste 80 de piete ale lumii, printre care: Australia, Austria, Brazilia, Cehia, China, Coreea, Egipt, Germania, Grecia, Guatemala, India, Iordania, Israel, Japonia, Marea Britanie, Polonia, Portugalia, Serbia, Singapore, Slovacia, Spania, SUA, Turcia, Ungaria. Organizatia Internationala Superbrands are activitate in peste 150 de tari, stimuland, de peste 20 de ani, dezvoltarea pietelor locale prin programe specializate de branding si prin publicarea volumelor Superbrands, volume care pun in valoare performanta brandurilor si reputatia acestora in relatie cu piata.

Categorii stiri

 

BT in Social Media

Contact pentru presa

0264 308028
*8028
(din retelele Telekom, Vodafone si Orange)