Stiri

Banca Transilvania, printre Superbrands Romania 2013

2013-09-13

Brandul Banca Transilvania se numara printre Superbrands Romania 2013, singurul studiu care cuprinde atat marci romanesti, cat si straine, in functie de aceleasi criterii, stabilite la nivel international.

 

Superbrand” este un statut al unui brand, stabilit de rezultatele anuale ale unor cercetari. O adevarata industrie la nivel international, Superbrands este o organizatie prezenta in peste 100 de tari ale lumii, stimuland, de peste 20 de ani, dezvoltarea programelor de branding. Pe langa realizarea si publicarea anuala a studiilor de branding, Superbrands organizeaza evenimente de profil si editeaza volume de prezentare a povestilor superbrandurilor. Brandurile eligibile pentru statutul Superbrands – romanesti si straine – au fost stabilite pe baza metodologiei internationale Superbrands, care cuprinde doua etape importante: Consiliul Superbrands, alcatuit din zeci de specialisti in management, marketing, comunicare și branding, asigura selectia calitativa, etapa urmata de o cercetare de piata.

 

Reprezentarea brandurilor romanesti in Superbrands a crescut in ultimii ani, ajungand la 25% din total, apreciate tocmai pentru faptul ca sunt locale. De ce le iubesc romanii brandurile romanesti, conform studiului Superbrands:

ü  60% simt ca ajuta economia romaneasca atunci cand cumpara (de la) branduri romanesti;

ü  55% afirma ca ar alege intotdeauna marcile romanesti, in defavoarea celor straine;

ü  45% considera ca aceste branduri „sunt pentru oameni ca ei”;

ü  30% cred ca brandurile autohtone au o prezentare atractiva;

 

Categorii stiri

 

BT in Social Media

Contact pentru presa

0264 308028
*8028
(din retelele Telekom, Vodafone si Orange)