Banca Transilvania pune antreprenorii pe harta pentru a sustine afacerile de cartier din Bucuresti

Comunicat de presa 2021-04-15
Banca Transilvania pune antreprenorii pe harta pentru a sustine afacerile de cartier din Bucuresti

 

  • Banca Transilvania sustine antreprenorii printr-o noua initiativa pentru solidarizarea romanilor, Bucurestiul Intreprinzator 3.0
  • BT continua initiativele similare incepute in 2020, Cumpara de langa tine si Cumpara de la o afacere mica
  • 85% dintre locuitorii din Bucuresti prefera sa cumpere de la business-uri aflate in proximitatea locuintei, conform unui studiu realizat de Reveal Marketing Research si BT

Banca Transilvania vine cu o noua initiativa Bucurestiul Intreprinzator, platforma online despre oamenii si ideile de business care au transformat capitala in cel mai intreprinzator oras din Romania. Este vorba de harta business-urilor din Bucuresti, cu branduri de cartier apreciate, care pot fi inscrise online pentru a fi cat mai cunoscute. BT continua astfel initiativele incepute in 2020, #CumparaDeLangaTine si CumparaDeLaoAfacereMica, prin care si-a propus sa solidarizeze romanii pentru a sustine afacerile locale.

Prin Bucurestiul Intreprinzator 3.0, banca doreste sa contribuie la consolidarea sentimentului de apartenenta la cele 17 cartiere cuprinse in campanie. Din acelasi motiv, una dintre componentele initiativei sunt mesajele vizuale care vor ajunge la business-urile bucurestene, in linie cu brandul, pozitionarea fiecarui cartier din care fac parte: cartierul Piata Victoriei– Toate drumurile duc la Victorie(i), Baneasa – Mon glamour, Colentina – Un bazar local cu fler international, Berceni – La strada e sufletul comertului, Pipera – Tunari – Un festival de business etc. De asemenea, o parte dintre afacerile inscrise online in platforma Bucurestiul Intreprinzator vor beneficia de promovarea bancii prin canalele proprii de comunicare.

Un studiu recent realizat Reveal Marketing Research si Banca Transilvania pe baza a peste 500 de interviuri online cu locuitori din Bucuresti, cu varsta intre 18 si 50 de ani, arata ca 85% dintre acestia prefera sa cumpere de la business-uri din cartier, aflate in proximitatea locuintei. Argumentele tin atat de economisirea timpului (86%), cat si de calitatea produselor si serviciilor (peste 50%). Majoritatea respondentilor s-au aratat loiali afacerilor din cartierele lor, 57% recomandandu-le si prietenilor sau cunostintelor.

Bucurestiul Intreprinzator 1.0 si 2.0

Recomandarea antreprenorilor a fost prima etapa a programului Bucurestiul Intreprinzator: antreprenorii promovati au nominalizat, la randul lor, alte idei indraznete, precum Pegas, Radio Guerrilla, 5 to go, Frufru, In Fata Blocului, Tea Tomescu, Orchestra Simfonica Bucuresti, Times New Roman, Pain Plaisir, Maison Dadoo sau Summer Well. Etapa a doua din Bucurestiul Intreprinzator a venit cu ceva nou, recomandarea vedetelor – persoanele care au ales sa se alature initiativei BT au nominalizat si promovat branduri ale antreprenorilor din Bucuresti, aratandu-si astfel sustinerea.

Lansat in iunie 2016, programul este o premiera in comunicarea bancilor din Romania, prin care BT contribuie la formarea unei comunitati aparte, Bucurestiul Intreprinzator.