Banking cu BT pe perioada starii de alerta. Important pentru clienti

INFO-COVID 2020-05-15
Banking cu BT pe perioada starii de alerta. Important pentru clienti

 

Indiferent de vremuri, clientii nostri sunt bineveniti la BT. Asa cum am facut-o in ultimele doua luni, dorim sa contribuim si de acum incolo, cat mai mult, la efortul comun de a trece cu bine peste aceasta perioada. In acelasi timp, suntem pe pozitii pentru clienti.

Banca Transilvania intareste mesajul sau pentru clienti, de a fi responsabili, pentru sanatatea lor si a celorlalti, de a veni la banca doar pentru operatiuni urgente si care nu pot fi efectuate online. Desi am trecut de la starea de urgenta la starea de alerta, lupta impotriva COVID-19 continua, iar masurile de preventie ne ajuta sa scurtam perioada de revenire la normalitate.

Mergem mai departe, cu responsabilitate. Important pentru clienti:

1. Mentinem standardele de siguranta:

  • Persoanele care vin la banca trebuie sa tina cont de urmatoarele aspecte: in unitate, numarul de clienti trebuie sa fie egal cu numarul de angajati BT; la intrarea in agentie/sucursala BT este obligatorie atat purtarea mastii, cat si dezinfectarea mainilor; distanta dintre clienti, respectiv clienti – angajati trebuie sa fie de minim 2 m; 
  • Colegii nostri poarta masca pentru a se proteja si a-i proteja pe ceilalti.

 

2. Peste 400 de sucursale si agentii BT sunt deschise: 

  • Programul este de luni pana vineri, in intervalul 9.00 – 16.00; intre 13.00 si 13.30 avem pauza pentru dezinfectare;
  • Detalii despre adresele sediilor bancii pot fi consultate aici.

 

3. Produsele si serviciile pot fi accesate online sau prin intermediul unitatilor bancii, insa incurajam, in continuare, bankingul de la distanta: 

  • Solutiile sunt prezentate online, pe pagina BT Help – de la banking prin telefon, chatboti (asistenti virtuali), la bancomatele multifunctionale.

 

4. Timpul de asteptare la call center, prezentat pe siteul bancii:

  • Persoanele care doresc sa apeleze pentru asistenta colegii nostri de la call center (0264 30 80 28) pot consulta, pe site, pe pagina BT Help, timpul de asteptare. Alternativa este emailul, contact@btrl.ro

 

5. Cum se poate afla stadiul cererii amanarii ratelor:

  • Prin asistentul virtual (chatbotul) Ino, pe siteul bancii, in homepage (mai multe despre Ino, aici), prin aplicatia BT Visual Help (0264 308 000) sau prin colegii de la Call Center (0264 30 80 28, contact@btrl.ro);
  • Pentru cei care doresc sa afle dobanda cumulata si rata lunara dupa perioada de amanare a creditelor (OUG 37), pot accesa acest simulator.

 

#Saauzimdebine