Stiri

BT, in Top 100 COOL branduri ale noii generatii

2013-11-26

Banca Transilvania este in Top 100 COOL Branduri ale noii generatii, clasament realizat de revista Forbes si de agentia de coolhunting Antz. BT a urcat, fata de anul trecut, 42 de pozitii.

 

Conform studiului, ingredientele unui Cool Brand sunt urmatoarele: inovatie, stil, autenticitate, dezirabilitate, unicitate si responsabilitate.

 

Forbes, despre Banca Transilvania: "Campaniile de comunicare derulate in ultimii ani au consolidat brandul, BT pozitionandu-se drept institutia banca a oamenilor intreprinzatori. Pornind de la aceasta pozitionare, a fost inventat in campaniile de comunicare un personaj insolit: Zanul, cu o bagheta fermecata, care indeplineste dorintele. Este o prezenta inconfundabila in peisajul publicitatii bancare, care diferentiaza clar mesajele BT de restul competitorilor".

 

Brandul Banca Transilvania a fost lansat acum aproape 20 de ani, iar valorile sale sunt: Suflet, Energie si Idei noi. Familia de branduri a bancii cuprinde aproape 20 de sub-branduri, cum sunt: Clujul Are Suflet, Clubul Intreprinzatorului Roman, Star BT, BT24, BT Tennis Cup, Crosul BT, Academia BT etc.

Categorii stiri

 

BT in Social Media

Contact pentru presa

0264 308028
*8028
(din retelele Telekom, Vodafone si Orange)