Stiri

Cum pot lua clientii legatura cu BT pentru amanarea ratelor la credite

INFO-COVID2020-03-30
Cum pot lua clientii legatura cu BT pentru amanarea ratelor la credite

 

Asa cum am anuntat acum cateva zile, ramanem alaturi de clientii nostri persoane fizice si companii, in aceasta perioada complicata. La vremuri noi, venim cu facilitati noi pentru ca tine de #humanbanking, de #solidaritate, de abordarea BT.

 

Daca aveti dificultati la plata ratelor pentru imprumuturile pe care le aveti la banca noastra, avand in vedere contextul prin care trecem, oferim posibilitatea amanarii acestora.

 

Cum puteti lua legatura cu BT fara a fi nevoie sa veniti la banca

Clientii persoane fizice:

  • Online, aplicand aici;
  • Telefonic, la 0264 30 80 28 (echipa Customer Care BT);
  • Prin aplicatia BT Visual Help: apelati 0264 30 80 00; accesati linkul primit prin SMS; intrati in aplicatie, unde gasiti in meniu inclusiv optiunea pentru amanarea ratelor; ulterior va contactam prin telefon, in functie de numarul solicitarilor pe care le avem in analiza.

 

Clientii IMM-uri si companii:

  • Prin aplicatia BT Visual Help: apelati 0264 30 80 00; accesati linkul primit prin SMS; intrati in aplicatie, unde gasiti in meniu inclusiv optiunea pentru amanarea ratelor; ulterior va contactam prin telefon, in functie de numarul solicitarilor pe care le avem in analiza.
  • Cu ajutorul colegilor nostri din echipele IMM & companii, asa incat te rugam sa iei legatura prin telefon cu persoana cu care tii legatura in mod obisnuit dintre #oameniidelaBT.

 

Facilitati pentru persoanele fizice:

  • Puteti amana pana la 3 rate la credite (imprumuturile cu garantie imobiliara, creditele de consum, creditele Prima Casa);
  • Practic, amanarea perioadei de creditare inseamna prelungirea duratei creditului cu numarul de luni aferent, fara costuri suplimentare. Exceptie face creditul Prima Casa, caz in care amanarea inseamna redistribuirea ratelor lunare amanate pe perioada ramasa de creditare. 
  • Pentru cardurile de credit am extins perioada de gratie pana in 25 mai a.c. atat pentru obligatiile de plata, cat si pentru cumparaturile in rate pentru toti clientii care nu au in prezent intarzieri la plata obligatiei lunare. De exemplu, pentru o tranzactie efectuata in rate in luna februarie, prima rata s-a perceput in 29 februarie si va fi scadenta intre 1 - 25 mai, iar a doua rata va fi scadenta pana in 25 iunie etc. Pentru tranzactiile efectuate in rate in lunile martie si aprilie, prima rata se va percepe in data de 31 mai si va fi scadenta in 25 iunie.
  • Desi nu aveti nicio obligatie de plata pe cardurile de credit pana in 25 mai a.c., daca doriti sa va alimentati cardul recomandam sa folositi BT Pay sau BT24 Internet Banking & Mobile Banking. In cazul in care aveti setata optiunea de rulaj automat in BT Pay, acesta nu va fi realizat in 25 martie, ci doar in 25 mai. Daca totusi doriti sa faceti rulajul, va recomandam transferul intre carduri.  

 

Facilitati pentru IMM-uri si companii:

  • Puteti reduce ratele la credit pentru urmatoarele 6 luni cu pana la 100%;
  • Documentatia de care avem nevoie pentru justificarea situatiei este minimala.

 

Gasim cea mai buna solutie si mergem impreuna mai departe. #Saauzimdebine

 

Categorii stiri

 

BT in Social Media

Contact pentru presa

0264 308028
*8028
(din retelele Telekom, Vodafone si Orange)