0%

Gold Recognition din partea Community Index pentru trei proiecte de implicare sociala a Bancii Transilvania

21 iulie 2022 Timp de citire 2:00 minute

Trei proiecte de implicare sociala sustinute de Banca Transilvania au primit Gold Recognition din partea Community Index, cu un scoring in urma evaluarii de peste 85%.

Azores Sustainability & CSR Services, lider pe piata in Romania in ceea ce priveste analizele de Sustenabilitate si de CSR, a publicat a patra editie a Community Index, cel mai complex ranking anual al proiectelor de investitii in comunitati, structurat pe aproape 20 de categorii si avand un scorecard pe 46 de indicatori. Community Index analizeaza anual peste 850 de proiecte din Romania, derulate in ianuarie – decembrie. Ranking-ul este componenta a Romania CST Index (Corporate Sustainability & Transparency Index), care evalueaza informatiile din rapoartele de sustenabilitate publicate de companii.

Proiecte sustinute de BT care au primit Gold Recognition in urma analizei gradului de complexitate si performanta:

  • Screening-ul salveaza vieti (Banca Transilvania, Regina Maria) – Categoria Implicarea angajatilor
  • Inclusiv in cartier (Banca Transilvania, Fundatia Comunitara Bucuresti) – Categoria Orase sustenabile
  • Alege tu ce fapta buna vrei sa faci prin donatii facute prin BT Pay (Banca Transilvania, Salvati Copiii, SOS Satele Copiilor, Hope and Homes for Children, Daruieste aripi, Tasuleaza Social) – Categoria Diversitate & Incluziune


Trenduri in sustenabilitate si CSR
Conform Azores Sustainability & CSR Services, piata de investitii si donatii pentru comunitati a crescut in ultimii ani si a ajuns la peste 80 de milioane de euro anual, in special pentru proiecte care au legatura cu:

  • Educatie pentru elevi (8,4%)
  • Sanatate (11,5%)
  • Medii defavorizate (18,1%)
  • Arta & cultura (9,2%)
  • Combaterea schimbarilor climatice (sub 5%)
  • Orase sustenabile (4,4%)


In urma analizei, Azores Sustainability & CSR Services a identificat urmatoarele treduri:

  • Transparenta mai mare a companiilor privind rezultatele si impactul proiectelor de CSR;
  • Aliniere mai mare a strategiei CSR a companiilor la specificul industriei si la strategia de business;
  • Interes crescut a angajatilor pentru ajutarea comunitatilor. Cresterea gradului de apreciere a persoanelor care apreciaza companiile care ofera aceasta oportunitate;
  • Interes crescut a companiilor privind obiectivele pe termen lung, cu accent pe generarea de impact pozitiv pe mai multi ani si pe dezvoltarea de abilitati care sa ramana in comunitate.


Cel mai recent raport de sustenabilitate BT poate fi accesat aici, in timp ce mai multe detalii despre modul de implicare sociala sunt disponibile aici.

 

Contact pentru presă

comunicare@btrl.ro

Alte articole

Abonează-te la newsletter

Și afli primul noutățile de pe
Newsroom & Blogul BT.

Te poți dezabona oricând dorești, vezi detalii.

Încă puțin

Tocmai am trimis un e-mail către tine. Confirmă abonarea prin click pe linkul din e-mail.

Încă puțin

Tocmai am trimis un e-mail către tine. Confirmă abonarea prin click pe linkul din email.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT24

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT24

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.