Stiri

Nevenca Doca, HR, Banca Transilvania: Securizarea fizica si emotionala a angajatilor este prioritatea noastra

INFO-COVID2020-04-14
Nevenca Doca, HR, Banca Transilvania: Securizarea fizica si emotionala a angajatilor este prioritatea noastra

 

Care ar fi cele mai bune practici de sustinere a angajatilor, in contextul de acum, pentru a se simti in siguranta? Ce masuri de protectie fizica, emotionala si financiara au companiile pentru oamenii din echipa?

 

La aceste intrebari si-a propus sa raspunda prin invitatii sai intalnirea online Bright Talks in Difficult Times, organizata de revista Cariere si de EY. Webinarul face parte dintr-o serie de evenimente online destinate sustinerii mediului de afaceri prin diseminarea de bune practici ale companiilor si sfaturi ale specialistilor.

 

Printre invitati s-a numarat si colega noastra, Nevenca Doca, Director Executiv Senior Resurse Umane, care a vorbit despre prioritatile Bancii Transilvania din prisma resurselor umane, pentru ca angajatii sa fie in siguranta, sanatosi, dar si sa poata servi in continuare clientii. In prezent [aprilie], aproximativ 25% din headoffice si 35% din retea lucreaza de acasa, iar echipa de Customer Care BT este pe pozitii 24/7. Peste 400 de sedii BT sunt deschise, iar programul este de la 9.00 la 16.00, iar in Italia (Roma), de la 8.00 la 13.15, in fiecare marti si joi.

 

Declaratiile Nevencai Doca despre BT, sustinerea angajatilor si Human Banking:

Provocarile bancii in aceasta perioada:

  • Viata in banci, de la sfarsitul lui februarie, este foarte diferita de primele doua luni ale anului si foarte intensa.
  • Provocarile noastre sunt mai degraba in zona de securizare fizica pentru ca nu ne-am oprit activitatea si avem cateva mii de oameni care lucreaza in unitatile din tara, in fata clientilor. O parte dintre clienti sunt conationalii nostri care s-au intors in ultimele saptamani in tara si care vin sa faca anumite operatiuni urgente.
  • O anumita presiune a fost resimtita de colegii nostri din front office mai ales la inceputul lunii martie, pana cand am reusit sa venim peste tot masurile de securizare fizica: dezinfectanti, manusi, masti, panouri de protectie, masuri de siguranta standard pe care clientii trebuie sa le respecte.  
  • Am ramas cu unitatile deschise avand in vedere asteptarile clientilor nostri si ale autoritatilor. Inchiderea si asteptarea trecerii amenintarii nu este o optiune pentru noi.
  • Peste 3.100 dintre dintre colegi, mai ales mamici, sunt acasa pentru ca au copii cu varste de pana in 12 ani. O parte sunt in autoizolare inclusiv pentru ca au in casa persoane care lucreaza in linia intai.

 

Prioritatile bancii pentru #peopleofBT:

  • Securizarea fizica si emotionala a fost prioritatea noastra.
  • Primele masuri au fost sa ii securizam fizic pe colegii nostri, asa incat au fost anulate orice fel de deplasari interne sau externe, cursuri la sala, tot ce a insemnat sedinte mari chiar de la sfarsitul lui februarie, inainte sa apara primele cazuri in tara.
  • Un alt pas a fost sa impartim echipele in doua sau trei si sa ii distribuim in mai multe sedii, in asa fel incat daca o echipa trebuie sa stea in izolare sa avem cu cine continua activitatea.
  • O parte dintre colegi, care faceau o activitate care pe moment a incetat, se ocupa de altele, cum ar fi relatia cu clientii prin call center, unde volumul a crescut foarte mult, fiind unul dintre canalele prin care clientii pot solicita amanarea ratelor.

 

Teleworking, de la proiect pilot BT care urma sa fie lansat in aprilie, la implementare in masa, in martie:  

  • Cand a inceput criza, prioritar a fost sa vedem ce putem face de acasa pentru ca la banca nu aveam implementata in februarie procedura de teleworking.
  • In planul nostru de prioritati pentru acest an aveam insa lansarea, in 1 aprilie, a proiectului pilot de teleworking cu cateva departamente. Ne-am trezit in situatia de a face o implementare in masa, in doar cateva zile.

 

Multumim participantilor la intalnirea Bright Talks in Difficult Times pentru cele impartasite: Gabriela Alexandru (HR Director, Michelin Central Europe); Corina Mandoiu (Partener Asociat, Departamentul Impozit pe venit si contributii sociale, EY Romania) si Ioan Dumitrascu (Partener si Coordonatorul Practicii de Dreptul Muncii, Filip & Company), iar moderatorul a fost Horatiu Cocheci, Director People Advisory Services, EY Romania. Intalnirea video poate fi urmarita aici.

Categorii stiri

 

BT in Social Media

Contact pentru presa

0264 308028
*8028
(din retelele Telekom, Vodafone si Orange)