Stiri

Premiera in Romania: Banca Transilvania lanseaza Facebook Payments si deschide Sucursala BT Facebank

Comunicat de presa2013-11-18

Banca Transilvania a lansat astazi Facebook Payments, serviciul prin intermediul caruia clientii care folosesc BT24 Internet Banking pot efectua transferuri de bani folosind reteaua de socializare Facebook. Lansarea a avut loc in cadrul unei conferinte de presa, organizata in Bucuresti. BT a lansat, cu aceasta ocazie, alte doua facilitati: transferurile de bani prin SMS si prin email. Serviciul deInternet Banking de la Banca Transilvania, BT24, include astfel 3 optiuni noi.

 

BT este prima banca din Romania care transforma Facebook-ul in Facebank, adaugand retelei de socializare o componenta financiara, pentru trimiterea si primirea de bani, instant, dupa confirmarea tranzactiei de catre beneficiar.

 

Gabriela Nistor, Director General Adjunct Retail Banking in cadrul BT, afirma: „Prin lansarea Facebook Payments, deschidem Sucursala BT Facebank. Pe pagina de Facebook BT sunt disponibile, de asemenea, aplicatii pentru a apela la cateva dintre produsele si serviciile bancii. In plus, oferim consultanta prin aceasta retea de socializare. In 2014 continuam cu lansarea de facilitati pe care le vom pune la dispozitie prin Sucursala BT Facebank“.

 

Atat in cazul Facebook Payments, cat si al transferurilor de bani prin SMS sau email, beneficiarii pot fi inclusiv persoane care nu sunt clienti ai Bancii Transilvania. Mai mult decat atat, cel care trimite banii prin BT24 Internet Banking nu este necesar sa cunoasca detaliile contului bancar al destinatarului, acesta din urma fiind instiintat printr-un mesaj pe profilul sau de Facebook, respectiv prin intermediul unui mesaj pe telefon sau printr-un email cu privire la transfer. Tranzactiile au un grad de securizare de 100%, initierea lor presupunand confirmarea online, in cadrul BT24, de catre persoana care initiaza transferul.

 

Cum functioneaza noile facilitati de la BT:

Facebook Payments: pentru realizarea tranzactiilor este suficient ca initiatorul transferului si beneficiarul sa faca parte din acelasi grup de prieteni pe Facebook. Practic, persoana care trimite banii selecteaza in BT24 Internet Banking, ca beneficiar, o persoana din grupul sau de prieteni de pe Facebook, completeaza detaliile platii si timpul maxim pentru acceptarea trasferului. Beneficiarul primeste instant un mesaj prin intermediul profilului sau de Facebook, fiind necesar sa acceseze linkul continut de mesaj, sa completeze cateva date.

Demo Facebook Payments: http://www.bancatransilvania.ro/demo/facebook/

 

Platile prin SMS si email: ofera posibilitateaoricarei persoane sa trimita bani cunoscand doar numarul de telefon sau emailul beneficiarului. Practic, cel care trimite banii va completa detaliile platii, iar destinatarul va primi un SMS sau un email in care este indicata suma si numele expeditorului. Acceptarea sumei se realizeaza prin accesarea linkului continut de respectivul mesaj.

Demo email: http://www.bancatransilvania.ro/demo/plata_email/

Demo SMS: http://www.bancatransilvania.ro/demo/plata_sms/

 

BT, aproape 280.000 de prieteni pe Facebook

Reteaua de socializare Facebook face parte din strategia de comunicare, PR si marketing a Bancii Transilvania. De managementul contului de Facebook al bancii se ocupa echipa de PR si marketing a bancii, fiind un proiect in-house. Obiectivele de comunicare ale BT prin Facebook sunt urmatoarele: interactiune, transmiterea noutatilor despre banca sau din alte domenii, vanzari, consultanta privind oferta BT si brand awarness. Banca are profil pe Facebook din iunie 2009. BT este singura banca din Romania care a lansat in 2013, pe siteul sau, platforma Social Media Newsroom (http://www.bancatransilvania.ro/bt-social-media-newsroom/), care cuprinde toate noutatile bancii, intr-un singur loc: stiri, postarile BT din social media, calendar evenimente, infografice, press kit, galerie foto etc.

 

BT24 Internet Banking, peste 10% cota de piata

Serviciul de Internet Banking al Bancii Transilvania are in prezent peste 360.000 de utilizatori, cota de piata depasind 10% pe acest segment. Fata de finalul anului trecut, banca a inregistrat urmatoarele cresteri: +23% utilizatori ai serviciului de Internet Banking, +35% tranzactii derulate prin Internet Banking si Mobile Banking si +30% valoarea tranzactiilor derulate prin BT24.

 

 

Cateva dintre articolele publicate de presa, cu acest subiect: 

 

Categorii stiri

 

BT in Social Media

Contact pentru presa

0264 308028
*8028
(din retelele Telekom, Vodafone si Orange)