0%

Robotul Livia de la BT®, peste 200.000 de raspunsuri pentru clienti prin Facebook Messenger si Skype, in acest an

09 martie 2018 Timp de citire 2:00 minute

Peste 200.000 de raspunsuri la intrebari despre conturile, produsele si serviciile de la Banca Transilvania au fost oferite clientilor de robotul Livia de la BT®, prin Facebook Messenger si Skype, in acest an. Cele mai solicitate informatii au fost despre soldul contului curent, rulajul pe card, IBAN, popriri si ratele aferente imprumuturilor BT. 

 

Robotul, lansat in mai 2017, reprezinta una dintre optiunile pe care clientii Bancii Transilvania le au la dispozitie pentru a interactiona cu banca, celelalte fiind sucursalele si agentiile, echipa call center, platforma de intrebari si raspunsuri Intreb BT si social media.

 

Detalii:

  • Livia de la BT® ofera informatii despre IBAN-ul si soldul conturilor curente in lei, euro sau dolari; sumele de plata aferente cardurilor de credit; numarul punctelor de loialitate acumulate pe cardul de cumparaturi STAR; detalii despre rate, dobanzi, comisioane la credite sau popriri, respectiv cursul valutar.
  • Confidentialitatea informatiilor primite de clienti este asigurata de codul unic de identificare (CIF), dublat de cel primit pe telefon; este necesar ca ambele sa fie completate la initierea comunicarii cu robotul. Fiecare client BT are un cod unic de identificare si reprezinta o combinatie de sapte cifre care apar in IBAN-ul propriului cont curent. CIF-ul se regaseste pe extrasul de cont curent si poate fi aflat astfel: prin BT24, in oricare sediu BT, prin email (contact@btrl.ro) sau telefonic (0264.308.028).
  • Clientii care au interactionat pana acum cu Livia de la BT®si au primit informatiile de care aveau nevoie nu au mai fost nevoiti sa contacteze echipa call center sau sa vina la sediile Bancii Transilvania, informatiile fiind la indemana non-stop datorita robotului.

 

Cum pot lua clientii Bancii Transilvania legatura cu robotul Livia:

  • Prin Facebook: like la pagina Livia de la BT → Messenger → Start → Inregistrare (din meniul care apare afisat) → completare cu codul de identificare financiara → completare cu codul de validare primit pe telefon → adresare intrebare in scris
  • Prin Skype: se adauga Livia de la BT in lista de contacte → Start → Inregistrare (din meniul care apare afisat) → completare cu codul de identificare financiara → completare cu codul de validare primit pe telefon → adresare intrebare in scris

 

Robotul Livia de la BT® contribuie la dezvoltarea deprinderilor de gestionare personala a informatiilor de care clientii au nevoie in relatie cu Banca Transilvania.

 

FISIERE MULTIMEDIA

 

 

 

 

  Infografic Livia de la BT
Download
 

Contact pentru presă

comunicare@btrl.ro

Alte articole

Abonează-te la newsletter

Și afli primul noutățile de pe
Newsroom & Blogul BT.

Te poți dezabona oricând dorești, vezi detalii.

Încă puțin

Tocmai am trimis un e-mail către tine. Confirmă abonarea prin click pe linkul din e-mail.

Încă puțin

Tocmai am trimis un e-mail către tine. Confirmă abonarea prin click pe linkul din email.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT24

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT24

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.