Intrebari frecvente

Carduri

De când se pot ridica din sucursalele Băncii Transilvania cardurile?

Se vor distribui începând cu data de 22-Oct-2018.

Trebuie să semnez ceva la Banca Transilvania?

Da, la ridicarea cardului de credit Banca Transilvania veți semna un Act Adițional. Îl puteți lua direct din unitatea BT. Subliniem însă că până în data de 01.01.2019, inclusiv, veți utiliza în continuare cardul de credit Bancpost, cardul BT putând să-l folosiți din 03.01.2019.

Ce se întâmplă dacă nu se semnează Actul Adițional pentru cardurile de credit?

La Banca Transilvania se va înmâna Actul Adițional pentru analiză și puteți reveni ulterior până la finalul anului.

Eliberarea cardului de credit Banca Transilvania se face la semnarea actului adițional. În cazul în care nu semnați Actul Adițional, începând cu 2019 se va prelua limita de credit pe card în condițiile de cont din Bancpost, însă nu o veți mai putea accesa prin card. De asemenea, toate obligațiile de plată conform contractului rămân valabile, fiind necesar să rambursați sumele utilizate din limita de credit și datorate la data fuziunii. Vă invităam așadar să intrați în posesia cardului, astfel încât să puteți accesa produsul în cele mai bune condiții.

Până la ce dată se pot folosi cardurile Bancpost?

Până la data de 01.01.2019 inclusiv. Cardurile BT vor funcționa începând cu 03.01.2019. Ca urmare a procesului de migrare este posibil ca în data de 02.01.2019 niciunul dintre ele să nu fie funcționale.

Îmi expiră cardul Bancpost în decembrie. De unde pot să ridic cardul meu?

Cardurile Bancpost care expiră în decembrie le puteți folosi până în 31.12.2018. De asemenea, dacă aveți un card Bancpost care va expira în noiembrie 2018, acesta va fi înlocuit cu un altul, tot Bancpost, astfel încât să puteți beneficia în continuare de aceleași servicii, până în momentul în care veți putea utiliza cardul de la Banca Transilvania (din 03.01.2019).

Ce card primesc la Banca Transilvania?

Banca Transilvania a transmis tuturor clienților Bancpost, prin poștă, o scrisoare personalizată, prin care vă aduce la cunoștință pe ce produse se migrează produsele de la Bancpost. Banca Transilvania și-a propus să întâmpine clienții Bancpost cu produse corespondente care să ofere condiții cel putin la fel de bune precum cele din Bancpost, plus avantaje suplimentare. Bineînțeles că datorită modului diferit de funcționare al produselor celor 2 bănci și aspectelor legate de pachetul de beneficii posibil de acordat, în cazul anumitor produse experiența utilizării lor va fi una puțin diferită, însă avem încredere că va fi plăcută pentru dumneavoastră.

Sunt client cu card Wizz Bancpost. Ce se întâmplă cu cardul meu?

Cardul Star Forte pregătit de BT va înlocui cardul dumneavoastră WIZZ Bancpost. Ştim că v-ați fi dorit ca WIZZ Bancpost să îşi continue călătoria la Banca Transilvania. La fel ne-am fi dorit şi noi pentru că, vorba aceea, cine nu îşi doreşte să aibă în ofertă un card deja apreciat? Deşi s-a încercat, acest lucru nu este posibil pentru că Banca Transilvania are deja un card de călătorii, lansat cu câțiva ani în urmă. Parteneriatul înseamnă inclusiv exclusivități la care Banca Transilvania s-a angajat, iar din responsabilitate, BT doreşte şi trebuie să țină cont de ele şi sperăm să înțelegeți acest lucru.

Ce se întâmplă cu abonamentul meu Wizz Discount Club de la Wizz după trecerea la cardul Star Forte de la BT?

Abonamentul dvs. Wizz Discount Club rămâne valabil până la 31.12.2019.

Ce fac după expirarea abonamentului Wizz Discount Club, beneficiu al cardului Wizz Bancpost în 2020?

Banca Transilvania va asigura valabilitatea abonamentului Wizz Discount Club până la sfârșitul anului următor. În continuare, abonamentul se va supune regulilor Wizz Air, independent de Banca Transilvania.

Ce se întâmplă cu punctele mele de loialitate de pe cardul Wizz Bancpost?

Punctele de loialitate acumulate prin cardul de credit Bancpost până la finalul anului 2018 și neutilizate, vor fi la dispoziția dumneavoastră: până la 31.12.2019 veți putea solicita transferul punctelor în contul dumneavoastră deschis la Wizz Air.

Ce se întâmplă cu limita mea de pe cardul de credit?

Linia de credit de care dispuneți în prezent prin cardul de credit Bancpost rămâne valabilă în continuare. Aceasta va fi preluată de Banca Transilvania pe cardul Star Forte la aceeași valoare și cu toate obligațiile de plată înregistrate față de Bancpost.

Dacă am 2 carduri/ mai multe carduri: VISA si Wizz Mastercard. Ce voi avea la Banca Transilvania?

Dacă la Bancpost dețineți două produse de card de credit care au ca și corespondent la Banca Transilvania același tip de card --> veti deține două sau mai multe carduri de credit de același tip la Banca Transilvania. Ulterior, veți putea uni limitele de pe carduri într-unul singur sau să alegeți un produs diferit.

Vă rugăm să consultați și scrisoarea primită prin poștă în care se menționează ce carduri veți avea la Banca Transilvania în corespondența celor Bancpost.

Ce dobândă voi avea pe cardul de la Banca Transilvania? Se păstrează aceleași condiții?

Oferta de la Banca Transilvania a fost descrisă în scrisoarea personalizată transmisă tuturor clienților. Dacă doriți mai multe amănunte e necesar să sunați la Call Center sau să mergeți în agențiile BT pentru a primi Actul Adițional cu oferta BT în cazul cardului dumneavoastră de credit. Pentru informații despre condițiile ofertei BT cu privire la alte produse, puteți apela și la pagina internet dedicată: www.bancatransilvania.ro/bunvenit-clienti-bancpost.

Ce comisioane sunt la cardul de la Banca Transilvania? Păstrez același minim de plată lunar?

Oferta de la Banca Transilvania a fost descrisă în scrisoarea personaliză transmisă tuturor clienților. Dacă doriți mai multe amănunte e necesar să sunați la Call center sau să mergeți în agențiile BT pentru a primi Actul Adițional cu oferta BT în cazul cardului dumneavoastră de credit. Pentru informații despre condițiile ofertei BT cu privire la alte produse, puteți apela și la pagina internet dedicată: www.bancatransilvania.ro/bunvenit-clienti-bancpost.

Ce se întâmplă dacă nu merg la Banca Transilvania să iau cardurile de credit?

Vă recomandăm să ridicați produsul de la Banca Transilvania pentru a putea accesa linia de credit și pentru a vă bucura de avantajele acestuia, în caz contrar, având în vedere că nu veți mai putea folosi cardurile de la Bancpost începând cu data de 02.01.2019, rambursarea sumelor cheltuite din limită o veți face în următoarele condiții: veți suporta totodată costurile creditului în conformitate cu obligațiile asumate în contractul cu Bancpost, mai puțin procentul de dobândă care, începând cu data de 01.01.2019, va fi unic atât pentru ridicările de numerar, cât și pentru cumpărături și anume la nivelul dobânzii pentru cumpărături de care ați beneficiat în Bancpost. Dobânda se percepe, dacă este cazul, în ultima zi lucrătoare din lună.

Am primit cardul nou de la Banca Transilvania. Ce fac cu el?

După primirea cardului, veți primi un mesaj pe telefonul mobil cu codul unic de activare. Puteți activa cardul imediat de la orice bancomat al Băncii Transilvania și îl veți putea utiliza din data de 03.01.2019.

Ce se intâmplă cu ratele aflate în derulare pe cardurile de credit, în momentul migrării?

În cazul în care ați efectuat tranzacții de plată în rate cu cardul dvs. Bancpost și vor mai exista rate de achitat în 2019, acestea vor fi preluate la Banca Transilvania urmând să fie descărcate lunar pe contul cardului dvs. Ratele se vor descărca la final de lună calendaristică (indiferent de ciclul de rambursare de care ați beneficiat în Bancpost până la finalul anului 2018), fiind incluse în suma de plată pentru luna următoare.

Ce carduri sunt reemise la Banca Transilvania?

Sunt reemise în Banca Transilvania cardurile active cu cel puțin o tranzacție în perioada Iulie 2017 - Iulie 2018 și toate cardurile emise după 1 August 2018.

Ce se întâmplă cu cardurile clienților reemise în Bancpost după cele emise în Banca Transilvania?

Acestea vor putea fi utilizate până la 01.01.2019, iar cardurile BT începând cu 03.01.2019.

Am card de credit Euroline. Ce se va întâmpla cu acesta?

Cardurile de credit Euroline nu sunt preluate de BT, nu sunt înlocuite cu carduri BT, ele rămân așa cum sunt și vor funcționa în continuare. În ceea ce privește canalele de încasare a sumelor rambursate pe cardul Euroline: da, acestea vor fi prin BT:

  • La BT Express (Facturel BT) –prin scan cod de bare de pe extrasul cardului Euroline;
  • Prin OP interbancar în contul ERS deschis la BT – la explicații se vor introduce informații din codul de bare de pe extrasul cardului Euroline;
  • Prin BT24 în cont al ERS – disponibil doar dacă deținătorul de card ERS este și client BT și are Internet Banking de la BT.
Ce se întâmplă dacă nu vreau cardul de la Banca Transilvania? Mi-ați scris că îmi migrați un cont pe care eu l-am închis de mult în Bancpost.

Banca Transilvania vă pune la dispoziție echivalentul produselor deținute în Bancpost. În cazul în care, în prezent, nu mai dețineți produse la Bancpost (ați închis între timp conturile), nu trebuie să ridicați niciun produs din Banca Transilvania. Dacă totuși, ați ridicat deja cardul pregătit de BT înainte de închiderea conturilor în Bancpost, dar nu îl doriți/ nu doriți să dețineți card Banca Transilvania din 2019, puteți preda plasticul în unitatea BT.

Conturi curente

Cum aflu noile IBAN-uri?

Aveți posibilitatea să aflați noul cod IBAN al contului curent de la Banca Transilvania utilizând instrumentul de echivalare de pe site-ul dedicat (www.bancatransilvania.ro/bunvenit-clienti-bancpost), unde introduceți IBAN-ul de la Bancpost.

De când trebuie completat pe ordinele de plată noul IBAN?

Începând cu data de 03.01.2019 pe toate ordinele de plată (pe suport hârtie sau electronic) este necesar să apară IBAN-ul BT. Recomandarea noastră este să transmiteți partenerilor, din timp, noul IBAN BT, iar în cazul în care aceștia folosesc sisteme electronice de plată cu IBAN Bancpost predefinit, să modifice cu noul IBAN BT.

Conventii

Cum veți proceda cu clienții care încasăm sume prin convenție? Banca Transilvania va lua legătura cu instituțiile care virează aceste sume și îi va informa cu privire la noile IBAN-uri în mod centralizat?

Sunteți angajat/ beneficiar și vă încasați salariul/ beneficiile într-un cont la Bancpost în baza unei înțelegeri între angajatorul dvs/ plătitor și Bancpost?

Banca Transilvania va lua legătura cu angajatorul dvs. pentru a-i comunica IBAN-ul BTRL al contului preluat de la Bancpost astfel încât din ianuarie 2019, angajatorul să vă vireze drepturile bănești către IBAN-ul BTRL.

Bineînțeles, puteți oricând să-i comunicați dvs. angajatorului noul IBAN al contului pentru a vă asigura personal că l-a luat în evidențele proprii, însă acesta va fi valabil (adică veți putea încasa bani în el) începând cu data de 03.01.2019.

Dacă, în schimb, plătitorul este o instituție de stat (de ex. CNPAS): colegii noștri din Banca Transilvania au luat deja legătura cu aceasta pentru a-i comunica datele necesare continuării plăților fără întrerupere, din ianuarie 2019. Cu toate acestea, vă recomandăm să comunicați personal instituției noul IBAN al contului către care să vă facă plățile astfel încât să validați informarea făcută de bancă și să asigurați continuitatea încasărilor.

Ce se întâmplă cu beneficiile pe care le aveam conform convenției între angajatorul meu și Bancpost? (retrageri gratuite de la ATM alte bănci, încasări interbancare gratuite)?

Oferta de produse și servicii a Băncii Transilvania va fi pusă la dispoziția angajatorului dumneavoastră prin intermediul echipei dedicate ce gestionează relația cu acesta. În privința operațiunii de retragere numerar de la ATM alte bănci, menționăm că la utilizarea cardurilor de debit Visa Electron și Mastercard Mondo, la ATM BT nu se percepe niciun comision. De asemenea, la Banca Transilvania beneficiați de comision 0 (zero) la încasarea salariului dacă suma este virată în baza convenției.

Credite

Unde o să plătesc ratele de acum înainte?

Până la data de 28.12.2018 puteți plăti ratele în contul dvs. de la Bancpost. După această dată creditul dvs. va fi preluat de Banca Transilvania și veți achita rata în contul curent deținut la BT. De asemenea, dacă scadența creditului dumneavoastră este în perioada 29-31.12.2018, vă rugăm să asigurați disponibilitățile necesare pentru achitarea ratei până cel mai târziu în 28.12.2018.

În ce condiții se vor migra creditele?

Creditul dvs. va fi preluat de Banca Transilvania începând cu data de 01.01.2019, în aceiași termeni și condiții, conform contractului de credit încheiat cu Bancpost.

Ce se întâmplă cu asigurarea mea Eurolife atașată creditului? Unde plătesc de acum înainte prima de asigurare Eurolife atașată creditului?

Asigurările emise de EUROLIFE ERB Asigurări de Viață și/sau EUROLIFE ERB Asigurări Generale atașate creditelor dumneavoastră de la Bancpost, rămân valabile și vor funcționa conform termenelor și condițiilor valabile la data contractării acestora. Astfel, modalitatea de plată a primelor de asigurare va fi menținută, conturile dumneavoastră urmând a fi debitate pe toată durata valabilității poliței, în aceleași condiții, și după preluarea conturilor de către Banca Transilvania.

De aceea este important ca primele de asigurare să fie achitate începând cu data de 03.01.2019 în contul curent deschis la Banca Transilvania, pentru rambursarea ratelor de credit

Depozite si conturi de economii

Va fi păstrată facilitatea de a ridica suma din depozit fără comision la data maturității?

După preluarea produselor de economisire de către BT, sumele din depozitele în RON vor putea fi retrase fără comision utilizând cardul Visa Electron de la ATM-urile BT. Pentru retragerile de numerar de la ghișeu, se va percepe comisionul standard de 0.5% minim 5 RON, respectiv 0.5% minim 3 EUR pentru valută.

Overdraft

Ce limită de Overdraft voi avea la Banca Transilvania?

Linia de credit în contul curent va fi preluată la Banca Transilvania la aceeași valoare și cu obligațiile de plată înregistrate la Bancpost la finalul anului 2018. O veți putea accesa prin intermediul contului dvs. curent transferat în Banca Transilvania.

Eu am o limită de Overdraft și la Banca Transilvania. Limita de la Bancpost se va adăuga la cea din Banca Transilvania?

Limita dvs. de Overdraft din Bancpost se va transfera pe un cont distinct în Banca Transilvania. Prin urmare veți beneficia de două linii de credit pe cont curent (Overdraft) separate. Pentru a elimina eventualele dificultăți legate de gestionarea în paralel a două produse identice, după luna ianuarie 2019 vom putea discuta, în funcție de disponibilitatea dumneavoastră, o variantă de comasare a celor două linii de credit.

Care va fi dobânda mea la Overdraft?

În scrisoarea personalizată primită prin poștă veți găsi toate costurile produsului dumneavoastră.

Limita va continua în Banca Transilvania în aceleași condiții? Se schimbă ceva?

Valoarea limitei va fi transferată așa cum este în Bancpost. Așa cum ați fost notificat, există câteva aspecte ce se modifică:

Pentru dobândă variabilă:

  • Dobânda va fi actualizată și modificată de către Banca Transilvania trimestrial, în funcţie de indicele monetar ROBOR în vigoare în ultima zi a trimestrului anterior (31 martie, 30 iunie, 30 septembrie și 31 decembrie) şi se aplică începând cu prima zi a noului trimestru.

Dobândă variabilă/ fixă:

  • Dobânda va fi calculată de către Banca Transilvania pe zile calendaristice ale perioadei de acordare a creditului raportate la 365 de zile (sau 366 de zile în anii bisecți) și se va percepe în ultima zi a fiecărei luni.
  • Dacă înregistrarea dobânzii duce la depășirea valorii liniei de credit acordate, partea din linia nefolosită - în cazul în care aceasta există - se va folosi pentru achitarea unei părți din dobândă, iar diferența, care nu a putut fi achitată, se va înregistra ca dobândă restantă.
  • În cazul în care nu rambursați integral dobânda datorată timp de 90 de zile consecutive, întreg creditul aflat în sold va fi declarat scadent anticipat în prima zi din luna următoare.
  • După declararea scadenţei anticipate, se va percepe o dobândă penalizatoare calculată pe bază de procent fix care va fi mai mare cu 2 (două) puncte procentuale, decât rata dobânzii curente.

Extrase de cont

Voi mai avea acces la extrasul de cont anterior 01.01.2019?

Da, acesta poate fi solicitat în orice unitate Banca Transilvania.

Clienții care au Fastbanking, vor mai avea acces la platforma Bancpost și după 28.12.2018, respectiv până în data de 30.06.2019 doar pentru vizualizare - istoric tranzacții, etc.

Voi primi în continuare extrase de cont curent/ de economii prin poștă/ e-mail, conform opțiunii din Bancpost?

Începând cu 01.01.2019 extrasele pentru conturile curente/de economii în Banca Transilvania pot fi consultate prin Internet Banking, Mobile Banking și în cadrul unităților Banca Transilvania (un extras gratuit/lună). De asemenea, veți avea posibilitatea să optați și pentru primirea extraselor prin e-mail, însă această opțiune vă rugăm să o comunicați direct Băncii Transilvania începând cu 2019.

Internet Banking

Cum și până când va funcționa platforma Fastbanking de la Bancpost?

Clienții persoane fizice vor putea accesa platforma Fastbanking Bancpost până la data de 28-Dec-2018 ora 13:00.

În perioada 29.12.2018 – 30.06.2019 Fastbanking Bancpost va fi disponibil doar pentru vizualizare (extras de cont, istoric operațiuni, beneficiari, machete de plăți, etc).

Pentru perioada în care eu, client Bancpost nu pot utiliza deloc serviciile de Internet Banking pentru efectuare operațiuni, ce alternative am?

Pe perioada 28-Dec-2018 ora 13:00 - 03-Ian-2019, clienții nu vor avea acces în nicio platformă Internet Banking.

Ce credențiale voi avea, se păstrează cele existente - user-ul de la Fastbanking? Dacă nu, cum voi intra în posesia noilor credențiale: Borderoului BT24/metodei de autentificare?

Pentru a accesa platforma Internet Banking BT24 de la Banca Transilvania, veți utiliza același user și parolă ca și în Fasbanking, autentificându-vă prin SMS.

Dacă doriți autentificare prin token, vă așteptăm în orice unitate Banca Transilvania începând cu 03.01.2019 pentru a solicita/primi token-ul. În cazul în care doriți token-ul din 2018, e nevoie sa deveniți client Banca Transilvania de acum, ulterior vă eliberăm token-ul pe care să îl utilizați pentru logarea în BT24 începând cu 03.01.2019.

Se migrează exact limitele (pe tranzacții și pe total valoare tranzacții pe zi), respectiv restricțiile setate in Fastbanking?

Limitele standard, prestabilite de Bancpost pentru tranzacțiile efectuate prin Fastbanking nu vor fi preluate în Internet Banking BT24 de la Banca Transilvania. Din 03-Ian-2019, operațiunile efectuate în lei și valută se vor putea efectua în limita disponibilului existent în contul/conturile dvs. la data tranzacționării. Limitele solicitate în mod expres de dvs. pentru tranzacțiile derulate prin Fastbanking, vor fi preluate în Internet Banking BT24.

Token-urile Bancpost nu se migrează. Începând cu ce dată/din ce unitate BT se vor putea ridica token-urile BT?

Token-urile se pot solicita începând cu 03-Ian-2019, din orice unitate a Băncii Transilvania, dar dacă se dorește de acum, trebuie prima dată să deveniți client Banca Transilvania. Atenție: chiar dacă se eliberează acum token-ul, acesta va fi utilizabil pentru Internet Banking preluat de la Bancpost doar din 03-ian-2019.

Când îmi va fi repusă garanția pentru token-ul deținut la Bancpost în cont?

Garanția percepută pentru token-ul Bancpost, va fi repusă in contul dumnevoastră curent de la Bancpost, în decursul lunii Noiembrie 2018.

Un client comun PF, BT - Bancpost, beneficiază de oferta de bun venit oferită de Banca Transilvania până în 31 decembrie 2019?

Da, oferta aplicându-se inclusiv pentru clienții Bancpost fără cont la Banca Transilvania la data migrării.

Pachete

Am pachet Completto cu servicii medicale Medlife incluse. Ce se întâmplă cu acestea?

Pachetul de produse și servicii Completto și serviciile medicale oferite de Medlife nu vor fi preluate de către Banca Transilvania.

Oferta bun venit

Ce înseamnă Oferta de Bun venit la Banca Transilvania pentru Carduri de Credit?

Oferta de Bun Venit v-a fost transmisă pe poștă în scrisoarea personalizată. Beneficiile și funcționalitatea standard a cardului de credit Banca Transilvania, vor putea fi accesate în cazul în care la data preluării în Banca Transilvania figurați cu toate obligațiile față de Bancpost achitate la zi și ați semnat Actul Adițional cu Banca Transilvania privind cardul de credit.

Ca și client Bancpost preluat de Banca Transilvania, beneficiez de vreo ofertă specială?

Clienții preluați de la Bancpost beneficiază de o ofertă de bun venit care se alătură beneficiilor actuale aplicabile clienților BT pentru conturile curente:

  • cont curent cu comision 0 lei pentru deschidere și mentenanță lunară și anuală;
  • comision 0 lei la emiterea cardului de debit care îl înlocuiește pe cel deținut la Bancpost;
  • Internet Banking/Mobile Banking BT24 cu abonament 0 lei până la 31-Dec-2019;
  • SMS Alert cu abonament 0 lei până la 31-Dec-2019.
Ce trebuie să fac ca să beneficiez de Oferta de Bun venit BT pentru Carduri de Credit?

E necesar să mergeți în sucursala Băncii Transilvania menționată în scrisoarea personalizată pe care ați primit-o pentru a vă prelua cardurile înainte de sfârșitul anului. În cazul în care până la data de 28.12.2018 nu veți semna actul adițional pentru intrarea în posesia cardului de credit Banca Transilvania, vă informăm că, având în vedere fuziunea celor două bănci și a încetării sistemelor de carduri emise de Bancpost, ne vom afla în imposibilitatea de a vă oferi acces prin intermediul cardului la linia de credit în sold. În acest caz, singura opțiune pentru dumneavoastră este de a acoperi treptat linia de credit, cu cel puțin contravaloarea sumei minime lunare de plată, în vederea rambursării până la scadența finală prevăzută în contractul de credit încheiat cu Bancpost.

Altele

Ce produse deținute de clienți se vor migra din Bancpost?

Banca Transilvania preia fiecare produs individual cu excepția câtorva pentru care punerea lor la dispoziția clienților încetează la finalul anului, clienții Bancpost având posibilitatea de a solicita un produs Banca Transilvania similar.

Se preiau împuterniciții din Bancpost?

Important: La Banca Transilvania, persoanele desemnate de către un client BT să efectueze operațiuni pe/ în conturile sale, au dreptul de a efectua operațiuni din orice cont curent al acestuia. Acest drept se menține pe toată perioada de existență a conturilor sau până în momentul în care clientul titular al conturilor îl retrage.

  • În cazul în care la data de 28.12.2018 aveți conturi deschise doar la Bancpost, dar nu și la BT, începând cu data de 03.01.2019 persoanele împuternicite în Bancpost se vor regăsi și în evidențele BT. Pentru a ne asigura că opțiunea dumneavoastră este actuală privind operațiunile ce pot fi efectuate de către aceste persoane, vă recomandăm să vă adresați unităților BT pentru actualizarea drepturilor acestora.
  • În cazul în care la data de 28.12.2018 aveți conturi deschise atât la Bancpost, cât și la BT, împuterniciții din Bancpost nu vor fi preluați la Banca Transilvania. Începând cu data de 03.01.2019, împuterniciții din BT vor avea drepturi pe toate conturile dumneavoastră, inclusiv cele migrate din Bancpost.
Vor fi tranferate mandatele de Direct Debit, respectiv instrucțiunile de plată programată?

Da, vor fi preluate în Banca Transilvania.

BT va continua distribuția fondurilor de investiții Eurobank Asset Management?

Nu, Banca Transilvania nu va continua distribuția acestor fonduri.

Serviciul Bancpost de alerte prin SMS va fi transferat/disponibil și în Banca Transilvania?

Serviciul SMS Alert este disponibil și la Banca Transilvania fiind oferit gratuit până la data de 31.12.2019. Oferta este valabilă pentru toți clienții care au carduri de debit sau carduri de credit BT, fiind activat, la cerere, atât pe cardurile titularului,  cât și pe ale posesorilor desemnați, emise în procesul de transfer sau emise în 2019.

Solicitarea serviciului se poate face în unitățile BT sau prin Call Center BT.

Sunt client Bancpost. Pot retrage bani de la bancomatele BT cu aceleași comisioane ca și la Bancpost?

Dacă ai card Bancpost de debit și îl folosești pentru retragere de numerar de la ATM-urile BT, comisioanele sunt aceleași pe care le ai la Bancpost.

Dacă ai card Bancpost de credit, la retragerile de numerar de la bancomatele BT comisioanele vor fi cele pentru tranzacții de retragere la bancomatele altor bănci din România. Îți recomandăm folosirea cardului de credit la cumpărături, astfel încât să beneficiezi de facilitățile specifice acestor tipuri de carduri.

Cum se vor deconta cecurile și biletele la ordin?

Cecurile și bilete la ordin emise ulterior datei de 30.12.2018 sau care au fost deja emise înainte de această dată, dar cu scadență ulterioară, trebuie completate cu noile IBAN-uri BT, așa încât să poată fi decontate cu un termen de încasare de 4 zile lucrătoare.

Începând cu 03.01.2019, instrumentele primite spre decontare care conțin IBAN-ul Bancpost vor fi decontate prin circuitul de compensare pe hârtie, iar termenul de decontare este de 8 zile lucrătoare.

posteaza o

intrebare

Call Center: 0800 800 881 sau 0264 30 80 50
btbancpost@btrl.ro