Siguranta datelor si a banilor

Ne place sa tinem legatura cu clientii nostri prin email sau prin telefon, pe langa intalnirile noastre din agentii, sucursale sau din social media. De aceea iti trimitem periodic noutati despre campanii, produse, beneficii si despre ce mai facem noi pe la Banca Transilvania. Dar cum stii ca informatiile primite sunt chiar de la BT?

Iata cateva sfaturi care te vor ajuta sa fii cat mai vigilent atunci cand prin anumite de mesaje ti se cer date personale si, prin urmare, nu sunt ceea ce par a fi pentru ca nu sunt de la BT.

Mesajele de la Banca Transilvania, primite prin email sau SMS, nu vor cuprinde niciodata urmatoarele informatii:

  • Solicitarea de a confirma informatii personale sau confidentiale, cum ar fi numarului cardului/cardurilor BT, data expirarii acestuia/acestora, PIN-uri, parole etc.
  • Linkuri catre pagini in care trebuie introduse date despre produse/servicii pe care le ai la banca noastra.

4 indicii ale unei posibile tentative de frauda:

  • Subiectul emailului va incerca sa atraga atentia prin formulari de genul "Mesaj important".
  • Textele contin greseli gramaticale si/sau de exprimare.
  • Ti se cere sa actionezi rapid, in caz contrar consecintele fiind negative.
  • Unele mesaje contin linkuri, pe care te sfatuim sa nu le accesezi.

Extra-info:

Doresti sa stii mai multe despre subiect? Ai intrebari sau nu esti sigur daca un email sau SMS este de la BT? Uite unde le gasesti sau … ne gasesti J:

Call Center: 0800 800 881 sau 0264 30 80 50
btbancpost@btrl.ro