Ne-am bucura sa te alaturi echipei Bancii Transilvania si, pentru a te potrivi cu acest post, ne-ar placea sa:
- Ai experienta in activitati de Call Center sau in institutii financiar-bancare (prezinta un avantaj);
- Sa ai studii superioare finalizate sau in curs de finalizare;
- Sa fii o persoana deschisa, sociabila;
- Foarte bune abilitati de comunicare si negociere;
- Perseverenta, orientare spre calitate si rezultate;
- Dinamism, proactivitate;
- Capacitate de analiza si sinteza;
- Abilitati de organizare si lucru in conditii de stres;
- Spirit de echipa, buna relationare si gestionare a conflictelor;
- Sa cunosti o limba straina, minim la nivel conversational.
Fiind parte din echipa noastra, vei avea ocazia sa:
-
Efectuezi apeluri catre clienti ai bancii / potentiali clienti in cadrul unor campanii urmarind prezentarea avantajelor respectivelor campanii, stimuland interesul clientului si sprijinirea procesului de vanzare;
-
Efectuezi activitati de customer care in cadrul campaniilor de informare clienti;
-
Tratezi solicitarile tip e-mail sau aplicatiile web primite de la clienti / potentiali clienti.
Pentru implicarea ta, iti oferim:
- Oportunitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari bănci din Romania şi pentru un brand romanesc de top;
- Pachet atractiv de beneficii;
- Ocazia de a face parte dintr-o echipa tanara;
- Traininguri de pregatire si perfectionare profesionala;
- Oportunitati de dezvoltare a carierei.