1. Daca in prezent esti client BT (pentru detalii despre definitia clientului BT, intră aici), trimite-ne cererea furnizand informatii care sa ne permita identificarea* ta, precum: nume, prenume, cod client BT (CIF BT), data nasterii, adresa de domiciliu, date de contact si/sau CNP.
Cum trimiti cererea?
- iti recomandam sa transmiti cererea de pe adresa de e-mail declarată în evidentele BT pentru derularea relatiei de afaceri. In acest caz, poti trimite cererea in corpului mailului sau atasat acestuia.
- daca nu ai o adresa de e-mail declarata la BT sau daca din diverse motive nu ai acces la aceasta, poti să ne transmiti cererea de pe orice adresa de e-mail, dar in acest caz cererea va trebui sa fie semnata olograf si atasată respectivului e-mail.
Cum primesti raspunsul?
- Daca ne-ai trimis cererea de pe adresa de e-mail declarata bancii, răspunsul îl vei primi la adresa de e-mail pe care o ai declarată la noi la momentul expedierii răspunsului. Dacă preferi să îti trimitem răspunsul la adresa de corespondenta postala declarată la noi, te rugăm să mentionezi în cerere această solicitare a ta
- Daca nu ne-ai trimis cererea de pe e-mailul declarat bancii, răspunsul îl vei primi la adresa de e-mail pe care o ai declarată la noi la momentul expedierii răspunsului. Dacă nu ai o adresa de e-mail furnizata la banca pentru derularea relatiei de afaceri, îti trimitem răspunsul la adresa de corespondenta postala cu care esti inregistrat la noi (daca vrei, poti sa ne soliciti chiar tu sa iti trimitem raspunsul la adresa de corespondenta declarata bancii, solicitandu-ne acest lucru in cerere)
Pentru protectia datelor clientilor BT, nu vom transmite răspusuri la cereri GDPR la date de contact nedeclarate băncii.
2. Daca esti fost client BT, trimite-ne cererea furnizand si informatii care sa ne permita identificarea* ta, precum: nume, prenume, cod client BT (CIF BT) pe care l-ai avut pe perioada relatiei de afaceri cu banca, data nasterii, adresa de domiciliu, date de contact si/sau CNP.
Cum trimiti cererea?
Ca sa te putem identifica, te rugam sa ne trimiti cererea de pe o adresa de mail pe care ai avut-o declarata la BT in perioada relatiei de afaceri. Cererea va trebui sa fie semnata olograf si atasată respectivului e-mail.
Cum primesti raspunsul?
Raspunsul ti-l vom trimite tot pe aceasta adresa de e-mail.
În cazul în care nu ai avut declarata o adresa de e-mail la BT sau daca din diverse motive nu ai acces la aceasta, poti sa ne trimiti cererea pe cale postala, conform cu informatiile mentionate la sectiunea “pe cale postala” pentru fostii clienti. Daca preferi, poti depune cererea si in orice unitate BT, unde iti va fi verificata identitatea.
3. Daca nu ai fost niciodata client BT, trimite cererea furnizand detalii care să ne permită identificarea* ta si informatii despre contextul in care consideri ca BT iti prelucreaza datele personale (ex. ce date ne-ai furnizat, cand, pentru ce).
Cum trimiti cererea?
Daca ai furnizat adresa ta de e-mail bancii intr-un anumit context (ex. te-ai inscris intr-o campanie BT, ai completat un formular de contact de pe site), te rugam sa ne trimiti cererea de pe respectiva adresa
Cum primesti raspunsul?
Raspunsul il vei primi la adresa de e-mail de pe care ne trimiti cererea sau la o alta data de contact mentionata de tine
Cum iti prelucram datele cand ne trimiti o cerere GDPR?
Daca ne transmiti o cerere GDPR devii petitionar BT. In acest context, iti vom prelucra datele personale astfel cum este precizat in Politica de confidentialitate BT, mai ales in cadrul sectiunii C pct. 10
Indiferent din care categorie faci parte, vei trimite cererea pe adresa de e-mail dpo@btrl.ro.
*In cazul in care în baza informatiilor pe care ni le comunici prin intermediul cererii nu suntem în măsură să stabilim identitatea ta, ne rezervăm dreptul de a-ti solicita informatii suplimentare pe baza cărora să putem stabili cine esti. In caz de suspiciuni rezonabile cu privire la identitatea ta, putem inclusiv să îti solicităm să te prezinti pentru verificarea identitătii într-o unitate BT.