Noutate

Cum a schimbat programul STAR al Bancii Transilvania obiceiurile clientilor la cumparaturi

22 iulie 2021

STAR, programul de loialitate al Bancii Transilvania, destinat clientilor cu carduri de cumparaturi, a contribuit in decurs de 10 ani la schimbarea obiceiurilor la cumparaturi: clientii aleg plata la comercianti, in magazine fizice si online, cu cardul si cu telefonul, integral sau in rate, dar si intr-o „moneda” diferita, punctele STAR.

STAR este un ecosistem de care beneficiaza atat posesorii de carduri, cat si comerciantii. Peste o jumatate de milion de persoane au carduri STAR, pentru care programul inseamna puncte de loialitate la cumparaturi integrale din tara si din strainatate sau shopping in pana la 24 de rate la peste 17.000 de magazine partenere, dar si acces la credit cu valoare de pana la cinci ori venitul lunar.

Declaratii BT:

Cum a schimbat STAR modul clientilor BT de a face cumparaturi:

 

Un studiu despre carduri, realizat in acest an de Quantix pentru Banca Transilvania, arata ca  brandul STAR este asociat cu familiaritate, diferentiere de programe similare de pe piata si cu relevanta.  Respondetii il considera foarte potrivit pentru realizarea planurilor personale si este considerat  modern, adaptat comertului online, cu grad ridicat de acoperire in randul comerciantilor.

Programul STAR a contribuit de-a lungul anilor la cresterea business-ului BT pe partea de carduri. La momentul lansarii programului, in 2011, banca avea aproximativ 150.000 de carduri de credit emise, din aproape 1,8 milioane, beneficiind de o crestere constanta, an de an, si ajungand acum la peste 550.000 din 4,5 milioane.


Resurse
:

 

Curs valutar spot

  Cumparare Vanzare Curs BNR
EUR 4.8970 4.9970 4.9488
Sucursala Baldo degli Ubaldi (+39) 06.8880.5262
(+39) 33.7142.6978
(+39) 33.8855.0649