Nu dezvaluiti elementele de securitate mobile banking (ex: parola, cod token) si nu le stocati pe dispozitivul dvs. Luati legatura cu Banca Transilvania cat mai curand posibil daca persoane neautorizate s-ar putea afla in posesia detaliilor dvs. de autentificare. Pentru un plus de securitate va recomandam setarea unei parole pentru protejarea accesului la telefonul mobil sau tableta.
Descarcati doar aplicatii mobile aflate pe site-urile oficiale (App Store, Play Store).
Nu lasati dispozitivul dumneavoastra mobil nesupravegheat atunci cand sunteti autentificat si asigurati-va ca ecranul acestuia nu este vizibil persoanelor neautorizate atunci cand desfasurati operatiuni confidentiale.
Fiti precaut cu privire la deschiderea link-urilor continute in SMS-uri sau e-mail-uri. Nu raspundeti mesajelor sau apelurilor telefonice nesolicitate si retineti ca nu va vom contacta pentru a va solicita elemente de securitate (parola, cod token, PIN, etc.).
Utilizati doar aplicatia si site-urile oficiale Banca Transilvania pentru operatiunile dvs. bancare. Nu descarcati continut si nu vizitati site-uri decat in cazul in care aveti certitudinea ca site-ul respectiv este reputabil. Aceasta masura este menita sa previna instalarea de software malitios. De asemenea, evitati folosirea retelelor Wireless nesigure sau a celor ce nu prezinta incredere.
Analizati responsabil eliminarea unor controale de securitate ale dispozitivului mobil, activitate cunoscuta sub denumirea de jail-breaking sau rooting. Aceste operatiuni pot scadea nivelul de securitate al dispozitivului si va pot expune unor riscuri suplimentare. Pe cat posibil, mentineti sistemul de operare al dispozitivului mobil actualizat cu ultimele patch-uri de securitate si upgrade-uri. Va recomandam de asemenea folosirea unei aplicatii anti-virus.