This page is automatically translated from Romanian into English.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT24

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT24

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Call Center

PESTE
20
MIN
TIMP DE AȘTEPTARE
10
CLIENȚI
ÎN CONVORBIRE
9
CLIENȚI
ÎN AȘTEPTARE
0264 308 028 sau *8028 Numărul e disponibil din orice rețea națională.
0264 303 003 Linie directă pentru toți românii care sunt plecați din țară, inclusiv asistență în limba engleză.

Recomandări de securitate în utilizarea aplicației BT24 Mobile Banking

Nu dezvăluiți elementele de securitate mobile banking (ex: parolă, cod token) și nu le stocați pe dispozitivul dvs. Luați legătură cu Banca Transilvania cât mai curând posibil dacă persoane neautorizate s-ar putea află în posesia detaliilor dvs. de autentificare. Pentru un plus de securitate vă recomandăm setarea unei parole pentru protejarea accesului la telefonul mobil sau tabletă.

Descărcați doar aplicații mobile aflate pe site-urile oficiale (App Store, Play Store).

Nu lăsați dispozitivul dumneavoastră mobil nesupravegheat atunci când sunteți autentificat și asigurați-va că ecranul acestuia nu este vizibil persoanelor neautorizate atunci când desfășurați operațiuni confidențiale.

Fiți precaut cu privire la deschiderea link-urilor conținute în SMS-uri sau e-mail-uri. Nu răspundeți mesajelor sau apelurilor telefonice nesolicitate și rețineți că nu va vom contacta pentru a va solicită elemente de securitate (parolă, cod token, PIN, etc.).

Utilizați doar aplicația și site-urile oficiale Banca Transilvania pentru operațiunile dvs. bancare. Nu descărcați conținut și nu vizitați site-uri decât în cazul în care aveți certitudinea că site-ul respectiv este reputabil. Această măsură este menită să prevină instalarea de software malițios. De asemenea, evitați folosirea rețelelor Wireless nesigure sau a celor ce nu prezintă încredere.

Analizați responsabil eliminarea unor controale de securitate ale dispozitivului mobil, activitate cunoscută sub denumirea de jail-breaking sau rooting. Aceste operațiuni pot scădea nivelul de securitate al dispozitivului și va pot expune unor riscuri suplimentare. Pe cât posibil, mențineți sistemul de operare al dispozitivului mobil actualizat cu ultimele patch-uri de securitate și upgrade-uri. Va recomandăm de asemenea folosirea unei aplicații anti-virus.

În situația în care suspectați că terțe părți au folosit în mod fraudulos contul dumneavoastră BT24, sau pentru raportarea oricăror incidente privind securitatea informațiilor, apelați *8028  sau 0264 308 028 sau trimiteți un e-mail la contact@btrl.ro