Despre podcast și trenduri, cu Sergiu Mircea și Cristian Manafu la Podfest
00:00:00

Deja știi că ne plac muuuuuult podcast-urile. Dar dacă te-ai întrebat vreodată de ce am vrut să ne facem un podcast al nostru, ei bine, ascultă noul episod BT Talks.

E un dialog între Cristian Manafu și colegul nostru Sergiu Mircea, de la Marketing și Comunicare – discută despre marketing, branduri, ambiții și podcast-uri. Pregătește-ți căștile 🎧 pentru că urmează o discuție foarte interesantă. 

La Podfest, am lansat primul studiu din România despre podcast-uri. E un studiu făcut la inițiativa Băncii Transilvania împreună cu BRAT și sprijinul Thinkdigital. Iar rezultatele sunt optimiste și surprinzătoare. Dacă te pasionează subiectul, găsești aici detalii.

Avem aici și câteva insight-uri, dar mai bine dai play. Merită 😊

  • La nivel internațional, vedem o creștere impresionantă a conținutului audio și suntem siguri că va exista o adopție mare din partea publicului. 

  • Forța oricărui brand sau proiect de podcast constă în capacitatea de a fi relevant. Brandurile care își doresc să intre în podcasting ar trebui să o facă cât mai repede, să fie autentice, să folosească identitatea brandului și să o extindă într-o zonă nouă.

  • Podcastul BT nu are o poziționare distinctă față de poziționarea băncii, ci mai degrabă extinde poziționarea existentă. Credem în comunitate, invitații noștri sunt din cercul prietenilor sau apropiaților brandului, iar lucrurile vin natural.

  • La BT Talks am început cu episoade din zona financiară cu opinii foarte pertinente în domeniul în care suntem, iar apoi am pivotat către o zonă mai urbană și mai în trend, dar nu ne-am abătut de la un principiu pe care îl avem în BT "we stand for something".

  • Am adus în podcast invitați care să inspire și care să aibă ceva de spus la modul real: Simona Halep, Bogdan Buta - Fondator UNTOLD și Neversea, Bogdan Marișca - campion național la raliu, Alin Ușeriu de la Tășuleasa Social etc.

  • Orice brand concurează pentru atenția consumatorilor cu branduri din alte domenii, nu doar cu cele din categoria lor, iar noi ne considerăm ieșiți din categoria de banking de mult timp. Ne motivează când lumea ne spune ”parcă nu ați fi bancă”.

Show notes:

00:22 Despre social media și consumatori

05:28 Cum s-a născut podcast-ul BT

11:59 Prietenii BT Talks și cum a reacționat publicul

18:00 Despre microinfluenceri și podcast-urile partenere

Forța oricărui brand sau proiect de podcast constă în capacitatea de a fi relevant.

- Sergiu Mircea -