Despre viata de hip-hoper, antreprenor si vlogger, cu Deliric
00:00:00

Speram ca ti-ai pregatit castile pentru ca urmeaza un nou episod din BT Talks 🎧 In podcast-ul de astazi il avem invitat pe Razvan Eremia sau Deliric, dupa cum il cunoaste mai toata lumea.

Vorbim despre muzica, dar si despre business-ul sau care a inceput de la 3 tricouri în 2011 si a ajuns la cateva sute de produse si o cifra de afaceri de aproape 1 milion de euro. 

Am pregatit mai jos cateva idei din podcast, dar te lasam pe tine sa dai play si sa afli intreaga poveste. 😊

Cateva idei din acest episod:

  • Muzica trebuie facuta de placere  ,,Tot ce am facut avea o conexiune cu muzica. Muzica mi-a oferit o directie si am facut totul cu placere pentru ca avea legatura cu muzica.”
  • Comunitatea iubitorilor de sport urban a imbratisat imediat ideea brand-ului PORC si a fost preluat de cultura urbana: ,,A fost un moment foarte bun pentru noi, lumea rapper-ilor s-a coagulat cu lumea copiilor care erau interesati de sporturi urbane. Cresterea a fost naturala, de la an la an, iar noi am crescut odata cu ea.”
  • Brand-ul PORC are doi asociati. ,,Eu sunt bun sa pornesc lucruri, dar mi-e foarte greu sa fiu constant si sa ma tin de ele sa se intample. El, partenerul meu Ergo, este foarte riguros si organizat, ma ajuta sa raman artist in povestea asta.”
  • ,,Noi am insistat pe online inca de la bun inceput, pentru ca nu poti sa rezisti pe piata asta daca mai ai un intermediar intre tine si clientul final. Noi am gasit aceasta cale, iar la un moment dat ne dorim sa deschidem un magazin fizic pe calea Victoriei.”
  • Astazi un artist trebuie sa aiba foarte multe valente, ei nu mai pot fi doar cantareti sau antreprenori. Trebuie sa fie prezenti in social media, sa fie entertaineri, sa aiba mereu vorbele la ei.
  • ,,Este misto sa editezi, cand nu ai un deadline in minte sau nu ai si altceva de facut. Nu prea aveam cu cine sa fac vlogging si asa am ajuns la PORC TV. Cand ajung invitatii in studio sa stim exact ce avem de facut.”
  • Secretul e sa faci ceea ce iti place: ,, M-am distrat tot timpul in timp ce munceam. Eu unul nu am vazut niciodata concertul ca fiind munca, eu atunci plec in vacanta, deaia am si energie sa mai fac alte chestii. E placere in tot ce facem, si in partea de productie, si in partea de promovare a brand-ului, care include si PORC TV.”

Shownotes:

02:59 Cum ai ajuns sa fii antreprenor?

09.00 Povestea din spatele brand-ului PORC

17:35 Afacerea pe timpul lockdown-ului

24:40 Comunitatea PORC

30:15 Despre vlogging