Ai ajuns la finalul rezultatelor
Nu s-au gasit rezultate

This page is automatically translated from Romanian into English.

Call Center
  • Call Center status meter dynamic emoji
    Timp de așteptare ridicat!

    În prezent, înregistrăm un număr foarte mare de apeluri în Call Center. Dacă ai o problemă urgentă, sună acum, iar dacă nu, te așteptăm mai târziu. Pentru răspunsuri rapide încearcă Întreb BT sau BT Visual Help.

  • 0264 308 028 sau *8028 Numărul e disponibil din orice rețea națională. Tarif normal.
    0264 303 003 Linie directă pentru toți românii care sunt plecați din țară, inclusiv asistență în limba engleză. Tarif normal.
    Asistență pentru fraude
    În cazul în care suspectezi o fraudă pe contul tău, sună rapid la 0264 308 055. Tarif normal.
    Caută cu AI Search

    AI Search de pe Întreb BT îți răspunde la toate întrebările din banking.

    Vezi rapid detaliile conturilor tale, apelează 0264 308 000 și primești un SMS cu link-ul de acces.

    Despre

    Am creat această platformă electronică pentru a simplifica totul cât se poate de mult. Și credem că am reușit. Dar iată ce va permite, efectiv, BT Ultra Web:

    • m Vizualizarea soldului în timp real.
    • m Procesarea non-stop a operațiunilor cu respectarea ședințelor de compensare pentru plățile interbancare
    • m Facilitarea plăților către furnizorii de utilități
    • m Simplificarea transmiterii pachetelor de ordine de plată, prin acceptarea unei singure semnături
    • m Managementul mai multor firme din grup, folosind aceeași aplicație
    • m Personalizarea bazelor de date
    • m Comisioane reduse față de comisioanele pentru plățile la ghișeu
    • m Importul, vizualizarea și tipărirea extrasului de cont provizoriu și zilnic
    • m Importul și exportul de ordine de plat sau extrase de cont în sau din alte aplicații
    • m Vizualizarea rulajelor aferente limitelor de credit
    • m Vizualizarea instrumentelor la plată pentru ziua respectivă

    Avantaje

    Dincolo de aceste lucuri de bază, există și câteva facilități corporate extra:

    • Setări diferite de specimenul de semnături din bancă – ca și client (prin reprezentantul legal) poți solicita și pentru delegați drept de autorizare plăți în aplicație
    • DPEPrint – aveți posibilitatea să tipăriți dispozițiile de plată valutară transmise prin BT Ultra. Astfel, puteți completa fără efort documentele aferente plăților valutare fără a fi nevoit să rescrieți pe hârtie informațiile din formularul electronic
    • Suport zilnic  – prin echipa dedicată (nu prin call center) care se poate deplasa la sediul tău pentru training/testare/servisare
    • Extras de cont intermediar în format MT942
    • Extras de cont zilnic în format MT940, format ce permite importul în sisteme ERP
    • Personalizarea extrasului de cont zilnic
    • Automatizare și reconciliere MT940 și MT942 în sistemele ERP
    • Import fișiere plăți în format MT100/XML

    Probabil că sunteți deja cucerit de simplitatea acestei platforme, așa că am vrea să vă evidențiem și celelalte calități ale ei

    • Comoditatea – puteți efectua plăți de la sediul companiei dumneavoastră, către toți partenerii din țară ți străinătate. Dar și să vă alimentați conturile de card sau să efectuați schimburi valutare sau licitații
    • Flexibilitatea – puteți alege tipul de conexiune, drepturi de semnături, dispozitivul de pe care semnați (smartphone, tabletă sau laptop/ desktop)

    Aveți nevoie de ajutor?

    Manualul de utilizare al BT Ultra Web este disponibil aici. Totodată, ne puteți contacta (in intervalul 8:30 - 17:30) la următoarele numere de telefon, precum și folosind adresa de e-mail de mai jos:

    Telefon:

    E-mail:

    • btultra@btrl.ro