Important pentru clientii Volksbank Romania, persoane fizice: colaborarea cu reteaua BT
Anunturi 2015-10-30

Banca Transilvania ofera, pentru clientii Volksbank Romania, detalii despre colaborarea cu reteaua BT, conform calendarului migrarii, facut public in 20 octombrie a.c.
- Clientii Volksbank Romania se pot adresa oricarei unitati BT dintre cele aproape 550 pentru servicii, produse, operatiuni sau consultanta, in cazul in care doresc sa devina clienti BT inainte de finalul anului 2015, cand are loc fuziunea dintre cele doua banci. Informatii despre coordonatele si programul unitatilor Bancii Transilvania pot fi consultate aici.
- Pentru preluarea cardului/cardurilor BT, fiecare client VBRO are alocata cate o unitate BT. Ridicarea cardurilor poate fi facuta incepand cu 16 noiembrie a.c.
- Clientii VBRO au posibilitatea de alege sediul Bancii Transilvania din cadrul caruia sa preia cardurile, prin contactarea echipei Call Center BT.
3 modalitati de aflare a unitatii BT alocate preluarii cardurilor
Clientii Volksbank Romania au la dispozitie urmatoarele modalitati pentru aflarea coordonatelor unitatii BT din care pot sa preia cardul/cardurile BT:
- Online, pe www.bancatransilvania.ro/bunvenit
- prin Call Center BT (numar gratuit 0800.800.881, disponibil 24h/24; btvolksbank@btrl.ro)
- scrisoarea personalizata primita postal din partea Bancii Transilvania (Welcome Letter).